DE TOPPERRRRRRR VAN DE WEEK!!!!

DE TOPPERRRRRRR VAN DE WEEK!!!!


  • Totaal aantal stemmers
    17

stc

Well-known member
PSV speelde echt dramatisch en ze mogen van geluk spreken dat Feyenoord maar matig met de kansen omging. Van Beek moet zich trouwens schamen om op zo'n moment een rode kaart te pakken. Hij had hem gewoon moeten laten gaan, want Vermeer had hem sowieso gehad.
 

Abubakari

Well-known member
Jammer dat Feyenoord voor rust de kansen niet maakt. Al is 1-1 ook wel fijn, maar PSV komt goed weg. Tegen 10 man thuis maar een puntje kan ik echter wel mee leven. Nog maar twee puntjes terwijl het er twee weken geleden na Heracles uit 8 hadden kunnen zijn. PSV stort in. :duim:

In het kader van hebben wij weer: van Beek woensdag geschorst. Wordt een mooie kraker woensdag. Want Feyenoord staat er vreemd genoeg wel in de toppers. Onherkenbaar ivm de andere uitwedstrijden dit jaar.
Nou ja, hopen dat ze nu weer met de kop in de wolken lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch lijkt het mij niet goed dat hij als trainer nog vaker bij de vierde man staat, dan als speler bij de scheidsrechter. Misschien kan Guus Hiddink een bakje koffie met Van Bommel drinken?
 

Batigoal

Well-known member
Maar wat is er met de zeer verfrissende trainer van de eerste weken Mark van Bommel gebeurd ?

Het is makkelijk om leuk te doen als je alles wint, maar de vraag is hoe verfrissend je blijft bij tegenslag.

Die Rosario is sinds zijn Oranje-debuut ook niet zoveel soeps meer. Die is geen 75 miljoen waard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De frisheid is er bij PSV sowieso wel uit.

Van Bommel verwees naar de twee punten voorsprong die hij voor de winterstop eveneens had en in die zin heeft hij deels gelijk. Maar alleen tegen Fortuna heeft PSV een makkelijke overwinning gehaald en daar kwam Fortuna vroeg met tien man te staan. PSV moet toch weer de frisheid vinden om weer wat makkelijker de punten te pakken, want anders zie ik ze de titel echt niet pakken.
 
Bovenaan