Mario
Well-known member
Dirk KuijtDe trainer: Kees Rijvers.
Dirk KuijtDe trainer: Kees Rijvers.
Ga je billen wassen idiootDirk Kuijt
Die verdient idd wel een 2e kans.... Als je dat artikel in de VI las van deze week dan is die echt schandalig behandeld.Dirk Kuijt
Gratis punten voor ExcelsiorDone.
Peter Bosz al genoemd?
Ik zal niet de hele afbeelding quoten maar hierin zie je wel het probleem van Expected Goals.Zonde het ongeduld van Ajax.
Co Adriaanse was nog slechter.
Laagste puntengemiddelden Ajax-coaches
1. Vic Buckingham - 1,17 per duel
2. Jack Rowley - 1,57 per duel
3. Keith Spurgeon - 1,62 per duel
4. Jan Wouters - 1,71 per duel
5. Karl Humenberger - 1,78 per duel
6. Joseph Gruber - 1,87 per duel
7. Co Adriaanse - 1,88 per duel
8. Alfred Schreuder - 1,89 per duel
(Alle punten omgerekend naar drie punten voor een overwinning)
Ja, die Tadic is het probleem.De nieuwe trainer komt in een gespreid bedje. Die heeft Ajax de laatste maanden zien stuntelen en hoeft feitelijk maar 1 ding te doen; de zwakste spelers uit die periode niet meer opstellen en vervangen door beteren. Dus geen plek meer voor de beide backs en Tadic en je kunt vrolijk verder. .
Bergwijn begon heel goed, daar dankt ie het aan. Tadic begon juist slecht, is niet meer de Tadic van een paar jaar terug, maar die zou ik nog niet afdanken.Toch bizar dat Tadic en Bergwijn zo hoog staan terwijl we allemaal kunnen zien dat die 2 er helemaal niets van bakken dit seizoen.
En dat ie het best rendeert op de plek van Tadic die gemiddeld zes minuten per seizoen mist. Betaal je dan 35 miljoen voor.Ik vind het bizar dat Bergwijn gehaald is, want je wist eigenlijk al dat hij niet in het systeem paste.
We moeten ook geen spelers die blij zijn met hun wissel. Al was ik gister ook niet blij met het spel van Bergwijn. Conceicao liet in 5 minuten meer zien dan Bergwijn in het uur daarvoor. Die Bergwijn maakt sowieso geen al te beste indruk, op het WK met die persconferentie ook al niet. Toen wist ie te beweren dat ie geen vormcrisis had, zelfkritiek komt in zijn woordenboek niet voor want hij speelt al maanden dramatisch en bakte er in Qatar ook niks van.Tja Bergwijn. Die niet zo blij was met zijn wissel. "Flikker op man!"