De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

JMD

Well-known member
Is het al een keer voorgekomen dat een club de favoriete assistent van de trainer eruit gooide en de trainer er daarna nog in lengte van jaren zat?
Volgens mij niet.

Wel weet ik dat ooit Van Raaij bij PSV de assistent van Gerets (Ernie Brandts) eruit zette ipv Gerets toen de resultaten dramatisch waren en de hele selectie gek werd van Gerets. Een paar maanden later was Gerets ook weg
 

Batigoal

Well-known member
Nou, de geweldige oplossing is John Heitinga en/of René Meulensteen als nieuwe assistenten erbij en dan moet Reiziger en/of Kaltenbach eruit. Dat zal Reiziger dan wel worden, want Schreuder wil zijn Duitse vriendje er niet uit hebben natuurlijk. Maar hiermee komt alles goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Vanavond punten laten liggen en het is denk ik toch voorbij voor Schreuder. Ik ben geen voorstander van je trainer er maar uit gooien als het niet loopt, maar dit lijkt mij toch wel overduidelijk, dit werkt niet en gaat niet werken. Schijnbaar is vd Sar te zachtaardig om een harde beslissing te nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon erg ongeduldig. Gewoon tijd geven en zeker met superassistent Heitinga gaat het helemaal goedkomen.
 

Reinoud

Well-known member
Vanavond punten laten liggen en het is denk ik toch voorbij voor Schreuder. Ik ben geen voorstander van je trainer er maar uit gooien als het niet loopt, maar dit lijkt mij toch wel overduidelijk, dit werkt niet en gaat niet werken. Schijnbaar is vd Sar te zachtaardig om een harde beslissing te nemen.
Is het niet zo dat Sar het niet doet, omdat zijn eigen positie de volgende is die 'elders' is?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Vanavond punten laten liggen en het is denk ik toch voorbij voor Schreuder.
Het is niet eens meer een verrassing dat ze ook deze niet winnen, je kunt het uittekenen, tegenstander maakt zijn enige kans, en met veel geploeter pak je nog een punt. Bestuur totaal gefaald door niet na Emmen uit al in te grijpen. Mag hopen dat het nu toch eindelijk eens duidelijk is. Al is het seizoen al bijna om zeep geholpen. Moeten we straks nacompetitie om Europees voetbal spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Thuis tegen Volendam niet winnen is verliezen.
Nou ja, Excelsior uit winnen ze ook niet en bij Cambuur ook niet. Ik ga ook niet meer kijken zolang Schreuder nog op de bank zit. Ik erger me dood op alle fronten bij Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
En hij is ontslagen. Had dat meteen na Emmen gedaan!!!
Dot vooral. Dan wordt je opportunistisch en weet ik het wat genoemd als je in november al roept dat Schreuder moet wieberen, maar je zag toen al dat er achteruitgang in het spel zat. Dan had een nieuwe trainer de winterpauze plus transferperiode gehad om mee te starten. Maar goed, beter laat dan helemaal niet dit seizoen.
 
Bovenaan