De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

De Wolf

Well-known member
Valentijn Driessen heeft het erover dat Schreuder bij een grote nederlaag komende zondag wordt ontslagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valentijn Driessen heeft het erover dat Schreuder bij een grote nederlaag komende zondag wordt ontslagen.

Mag toch aannemen dat hij dan zelf wel een keer aan opstappen denkt.

Wat als het in de 90+13e minuut uit een onterechte pingel 3-1 ipv 3-0 voor Feyenoord wordt? Is dat dan groot? Dat moet duidelijker!

Als je er zo vaak naast zit, dan moet je jezelf wat ruimte gunnen.

Volgens mij stapte Stam op na een 3-0 nederlaag uit bij Ajax, dus ik neem aan dat Schreuder bij 3-0 wel opstapt. Schreuder heeft mazzel dat Feyenoord nooit zo’n uitslag neerzet tegen Ajax op de RvP klassieker na.
 

Pascallovic

Well-known member
Mag toch aannemen dat hij dan zelf wel een keer aan opstappen denkt.



Als je er zo vaak naast zit, dan moet je jezelf wat ruimte gunnen.

Volgens mij stapte Stam op na een 3-0 nederlaag uit bij Ajax, dus ik neem aan dat Schreuder bij 3-0 wel opstapt. Schreuder heeft mazzel dat Feyenoord nooit zo’n uitslag neerzet tegen Ajax op de RvP klassieker na.
Ik ga er vanuit dat Schreuder niet uit zichzelf gaat opstappen. Die moet je ontslaan en zijn geld mee geven. Is Ajax goed in. Blind kreeg ook nog 2 miljoen mee voor het half jaar dat hij nog onder contract stond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja bij Feyenoord mocht iedereen ook altijd voor bewezen diensten gratis weg. Ook als die bewezen diensten voornamelijk bestonden uit bankzitten of de medische staf entertainen.
 

Abubakari

Well-known member
Valentijn Driessen heeft het erover dat Schreuder bij een grote nederlaag komende zondag wordt ontslagen.
Valentijn Driessen is de grootste onbenul ooit. Dus de onzin die die malloot uitkraamt is niet interessant. Ajax had na Emmen uit al afscheid van Schreuder moeten nemen. Had je ruim de tijd om een opvolger te vinden. Maar daadkracht staat op dit moment op 0 bij Ajax.
 

JMD

Well-known member
Ik ga er vanuit dat Schreuder niet uit zichzelf gaat opstappen. Die moet je ontslaan en zijn geld mee geven. Is Ajax goed in. Blind kreeg ook nog 2 miljoen mee voor het half jaar dat hij nog onder contract stond.
Tuurlijk stapt Schreuder niet zelf op... Een baan bij de grootste club van Nederland, die geef je niet zomaar op... En ik zie Vd Sar hem ook niet ontslaan (want dan gaan er ook vragen zijn richting op omtrent of hij niet weg moet), dus ik denk dat Ajax nog wel even aan Schreuder vast zit.

Blind stond toch nog 1 jaar onder contract (ging weg zomer 2006, had toch contract tot zomer 2007?)?
 

Pascallovic

Well-known member
Tuurlijk stapt Schreuder niet zelf op... Een baan bij de grootste club van Nederland, die geef je niet zomaar op... En ik zie Vd Sar hem ook niet ontslaan (want dan gaan er ook vragen zijn richting op omtrent of hij niet weg moet), dus ik denk dat Ajax nog wel even aan Schreuder vast zit.

Blind stond toch nog 1 jaar onder contract (ging weg zomer 2006, had toch contract tot zomer 2007?)?
Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.

Ze zouden verder beide hun mond dichthouden. Huntelaar heeft zijn mond opengetrokken zaterdag en Blind heeft daar vandaag op gereageerd.
 

JMD

Well-known member
Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.
Aha, tuurlijk. Stom van me.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja Driessen kruipt weer lekker in de hol van Schreuder en dat het belachelijk is dat hij niet beschermd zou worden. Je zou ook je kunnen afvragen hoe het met de managementkwaliteiten zit van hem als iedereen op de betreffende vraag zijn hand opsteekt. Als Ten Hag na zo'n serie en vertoning als gisteren had geroepen dat hij progressie zag, dan hadden ze hem afgefikt en willen afvoeren naar het gekkenhuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heldere analyse waar wij het alleen maar eens mee kunnen zijn. Ik zou die mentalcoach eruit flikkeren.
 

Pascallovic

Well-known member
Een garantie op succes altijd bij de clubs die tegen de zin van de trainer in er een poppetje bij gaan zetten. Los van dat er al 2 assistent trainers zijn, Richard Witschge er nog bij zit en er een keeperstrainer is. Hoeveel mensen heb je nodig in je staf? Zijn de problemen bij het eerste terug te voeren op dat ze een mannetje te kort komen bij de leiding?
 

ALenstra

Well-known member
Heb begrepen dat er waarschijnlijk een assistent eruit gaat, waarschijnlijk Matthias Kaltenbach. Wellicht Winston Bogarde terughalen?
 

Pascallovic

Well-known member
Is het al een keer voorgekomen dat een club de favoriete assistent van de trainer eruit gooide en de trainer er daarna nog in lengte van jaren zat?
 
Bovenaan