Valentijn Driessen heeft het erover dat Schreuder bij een grote nederlaag komende zondag wordt ontslagen.
Wat als het in de 90+13e minuut uit een onterechte pingel 3-1 ipv 3-0 voor Feyenoord wordt? Is dat dan groot? Dat moet duidelijker!
Ik ga er vanuit dat Schreuder niet uit zichzelf gaat opstappen. Die moet je ontslaan en zijn geld mee geven. Is Ajax goed in. Blind kreeg ook nog 2 miljoen mee voor het half jaar dat hij nog onder contract stond.Mag toch aannemen dat hij dan zelf wel een keer aan opstappen denkt.
Als je er zo vaak naast zit, dan moet je jezelf wat ruimte gunnen.
Volgens mij stapte Stam op na een 3-0 nederlaag uit bij Ajax, dus ik neem aan dat Schreuder bij 3-0 wel opstapt. Schreuder heeft mazzel dat Feyenoord nooit zo’n uitslag neerzet tegen Ajax op de RvP klassieker na.
Valentijn Driessen is de grootste onbenul ooit. Dus de onzin die die malloot uitkraamt is niet interessant. Ajax had na Emmen uit al afscheid van Schreuder moeten nemen. Had je ruim de tijd om een opvolger te vinden. Maar daadkracht staat op dit moment op 0 bij Ajax.Valentijn Driessen heeft het erover dat Schreuder bij een grote nederlaag komende zondag wordt ontslagen.
Tuurlijk stapt Schreuder niet zelf op... Een baan bij de grootste club van Nederland, die geef je niet zomaar op... En ik zie Vd Sar hem ook niet ontslaan (want dan gaan er ook vragen zijn richting op omtrent of hij niet weg moet), dus ik denk dat Ajax nog wel even aan Schreuder vast zit.Ik ga er vanuit dat Schreuder niet uit zichzelf gaat opstappen. Die moet je ontslaan en zijn geld mee geven. Is Ajax goed in. Blind kreeg ook nog 2 miljoen mee voor het half jaar dat hij nog onder contract stond.
Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.Tuurlijk stapt Schreuder niet zelf op... Een baan bij de grootste club van Nederland, die geef je niet zomaar op... En ik zie Vd Sar hem ook niet ontslaan (want dan gaan er ook vragen zijn richting op omtrent of hij niet weg moet), dus ik denk dat Ajax nog wel even aan Schreuder vast zit.
Blind stond toch nog 1 jaar onder contract (ging weg zomer 2006, had toch contract tot zomer 2007?)?
Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.
Aha, tuurlijk. Stom van me.Heb het over Daley Blind. Had contract tot de zomer van 2023 en het schijnt dat ze die gewoon zijn half jaar salaris a 2 miljoen hebben gegeven om het af te kopen. Dus die heeft ondanks dat hijzelf ook graag weg wilde geen water bij de wijn hoeven te doen. Dat noemen ze dan ’in onderling overleg’.
Het lek is boven! Er komt een extra assistent.
Heeft Gio wel geholpen op langere termijn.Het lek is boven! Er komt een extra assistent.