JMD
Well-known member
Nog beter:Schippie is in beeld om Ten Hag te vervangen.
Ik zeg: doen!
Ten Hag laten zitten en dan vlak voor kerst ontslaan als de resultaten tegenvallen en dan Schip aanstellen...
Nog beter:Schippie is in beeld om Ten Hag te vervangen.
Ik zeg: doen!
https://www.telegraaf.nl/sport/1992057/onbegrijpelijk-actie-ten-hag
Echt, kan die Ten Hag zoiets niet op een ander moment plannen? Hoe draag ik als trainer bij aan negatieve beeldvorming?
Hedde gij nooit een half uur op Robert Roest gewacht?
Hedde gij nooit een half uur op Robert Roest gewacht?
Nederlands graag.
Was nooit nodig, die gasten kwamen voor, na en tijdens de training met je babbelen. Andere generatie zullen we maar zeggen.
Bij Ten Hag moet alles wijken voor de prestatie, of het nu om des keizers baard is of niet, hij trekt zijn eigen plan en heeft maling aan wat anderen daar van vinden. Vind ik op zich een prima eigenschap voor een toptrainer.
Neemt niet weg dat ik het (deze keer) ook niet handig vind.
Maar de hetze tegen ten Hag vind ik ook onzin. Wint Ajax zondag dan eindigen ze op 82 punten, geen dramatisch aantal. Meeste goals voor, minste tegen, in de eredivisie niet genoeg omdat PSV een zeer degelijk seizoen had, maar ook niet ongelooflijk slecht. Dat Ajax al zo snel uit Europa lag en voor de winter (nota bene door Twente) uit de beker lag is wel slecht, maar daar heeft ten Hag niks mee te maken. Ten Hag moest aan de slag met een team wat niet meer in de titel geloofde en al vrij zeker was dat ze wel tweede zouden worden. En dat ging nogal eens ten koste van de motivatie (die voor de winterstop ook al ver te zoeken was in bepaalde periodes in wedstrijden) Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in dat ten Hag gaat slagen bij Ajax. Hij is apart, presenteert zich soms wat vreemd, maar... Louis van Gaal? Begon ook moeizaam, stuk maffer dan ten Hag.
Laat die jongens eerst maar eens wat vaker goeie eerste helften spelen. Zowel onder Keizer als onder Ten Hag begonnen ze driekwart van de wedstrijden slecht.