De tiende ronde

De tiende ronde


  • Totaal aantal stemmers
    8

Pascallovic

Well-known member
Gewoon Faber nog een weekje laten zitten. Waarom zou een uitnederlaag bij Sparta hem fataal moeten worden terwijl hij na Willem II thuis en de midweekse wedstrijd bij Roda JC wel mocht blijven aanmodderen na een paar nederlagen.
 

gevegt

Well-known member
Gewoon Faber nog een weekje laten zitten. Waarom zou een uitnederlaag bij Sparta hem fataal moeten worden terwijl hij na Willem II thuis en de midweekse wedstrijd bij Roda JC wel mocht blijven aanmodderen na een paar nederlagen.

Tegen wie moeten ze volgende week?
 

vakx2.0

Banned
Wat 'n heerlijke wedstrijd was Vitesse - PSV. Dat mag een topper heten. Het Voetbal Inside speler-van-de-week klassement zullen we er wel weer niet mee halen, maar PSV ligt ondertussen wel heerlijk op koers. En Van Aerle is volgende week z'n record kwijt. Ongelooflijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nuttige kaart van die Spartaan zeg. Ik weet niet of het nou geniaal of ook idioot is
 

erka

Well-known member
Nou, crisis lijkt me wel een goed woord nu. Ik weet niet of het nu beter wordt als Faber ontslagen wordt. Denk dat het probleem eerder bij de spelersgroep zelf ligt. Van de andere kant, ik denk ook niet dat Faber het nog op de rails krijgt. Nieuwe impuls (van Jans?!) is wel nodig.
 

gevegt

Well-known member
Nou, crisis lijkt me wel een goed woord nu. Ik weet niet of het nu beter wordt als Faber ontslagen wordt. Denk dat het probleem eerder bij de spelersgroep zelf ligt. Van de andere kant, ik denk ook niet dat Faber het nog op de rails krijgt. Nieuwe impuls (van Jans?!) is wel nodig.

Nijland moet die jochies maar eens duidelijk maken dat ze hun egootjes maar eens thuis moeten laten.
 

erka

Well-known member
Groningen heeft nu in ??n week, 3x van de nummer laatst uit de Eredivisie verloren :cab:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is werkelijk waar schandalig wat Heerenveen laat zien. Het is bijna diefstal als we een punt pakken. Maar dit gaat nu wel naar de 1-3, 1-4.
 
Bovenaan