De tiende ronde

De tiende ronde


  • Totaal aantal stemmers
    8

Bonehead

Well-known member
Lekker de schimmel krijgen, krijg dat van sommige leden hier ook. Volg genoeg voetbal, Engeland en Duitsland met name. Je hebt wel een afkeer tegen damesvoetbal, maar gaat wel een wedstrijdje kijken. Zeker gratis? Mag hopen voor de dames dat jij je daar wel normaler zult gedragen dan hier. Zonde voor Heracles dat jij daar een supporter van bent.

Leuke wedstrijd overigens van 12:30.

Maar vooral niet inhoudelijk ingaan op het punt dat ik maak. Geen argumenten ben ik bang.

Dat ik mij opgeofferd heb voor de wedstrijd SV Meppen tegen SV Henstedt-Ulzburg was om de meiden van mijn club een leuke dag te bezorgen. En dat is zeker gelukt. Jammer is dan wel dat wij voor 40% van de toeschouwers moesten zorgen. Nu kun je dat als een Sarina Wiegman ontkennen, maar ik hou persoonlijk meer van de realistische kijk van Daphne Koster en zij is zeker zakendeskundig.

Ik heb in mijn verslag de loftrompet laten klinken voor arbeidsethiek en opoffering voor ons pelletje richting de dames en staf van SV Meppen, maar voordat werd ik zondag persoonlijk door hen uitgenodigd om eens vaker bij hun te kijken. Zoiets sla ik niet bij voorbaat af. Wel had iets te grote mond over Preu?en M?nster zodat ik in januari ben uitgenodigd voor derby van de mannen tussen beide.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan