De tiende ronde

De tiende ronde


  • Totaal aantal stemmers
    8

SanMark.

Well-known member
Word Arias even een kaart aangenaaid.

En dan zelf ook nog een kaart krijgen, hoe dom kun je zijn als speler. Buttner dus in dit geval.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
B?ttner is ook gewoon een domme kamper.

En die Turk een dramatische scheidsrechter, maar dat was al bekend.
 

Pascallovic

Well-known member
Niveau van de rest is gewoon verschrikkelijk slecht.
Dit dus. Als je als topclub redelijk stabiel speelt, laat je zelden tot nooit punten liggen. De titelrace lijkt wel redelijk in de plooi te vallen. Ajax net als vorig seizoen snel een achterstand opgelopen en een goede koploper die geen kansen geeft om
terug te komen.
 

JMD

Well-known member
Dit dus. Als je als topclub redelijk stabiel speelt, laat je zelden tot nooit punten liggen. De titelrace lijkt wel redelijk in de plooi te vallen. Ajax net als vorig seizoen snel een achterstand opgelopen en een goede koploper die geen kansen geeft om
terug te komen.

Haha we zijn pas 10 duels bezig...
 

Maasveld

Well-known member
Dit dus. Als je als topclub redelijk stabiel speelt, laat je zelden tot nooit punten liggen. De titelrace lijkt wel redelijk in de plooi te vallen. Ajax net als vorig seizoen snel een achterstand opgelopen en een goede koploper die geen kansen geeft om
terug te komen.
We hebben wel vaker gezien dat het bij PSV volledig kan instorten.
 

DeMaster

Active member
Ik vrees van wel. ik krijg inmiddels de schimmel van de mensen die niet van voetbal houden, niet het voetbal volgen en dan met even schijtlollig zeggen dat het damesvoetbal het zo goed doet zonder te vermelden dat ze parasiteren op het herenvoetbal. Niemand met een enige voetbalgrond neemt hen serieus. Maar niet belangrijk.

Maar voor de haters: Ik ga vandaag nog naar een wedstrijd in 2e Bundesliaga Frauen. Ik hoop dat ik vermaakt wordt.. Als voetballiefhebber

Lekker de schimmel krijgen, krijg dat van sommige leden hier ook. Volg genoeg voetbal, Engeland en Duitsland met name. Je hebt wel een afkeer tegen damesvoetbal, maar gaat wel een wedstrijdje kijken. Zeker gratis? Mag hopen voor de dames dat jij je daar wel normaler zult gedragen dan hier. Zonde voor Heracles dat jij daar een supporter van bent.

Leuke wedstrijd overigens van 12:30.
 

erka

Well-known member
(Nu toevallig) Vitesse laat maar weer zien wat het probleem is van subtoppers in de Nederlandse competitie. Altijd als het er echt op aankomt komen ze te kort.
 

zwammy

Well-known member
Lekker de schimmel krijgen, krijg dat van sommige leden hier ook. Volg genoeg voetbal, Engeland en Duitsland met name. Je hebt wel een afkeer tegen damesvoetbal, maar gaat wel een wedstrijdje kijken. Zeker gratis? Mag hopen voor de dames dat jij je daar wel normaler zult gedragen dan hier. Zonde voor Heracles dat jij daar een supporter van bent.
.

:D
 
Bovenaan