Dat las ik ook.Derksen schijnt weggelopen te zijn
Ik dadelijk even. Zie het al tijden niet meer sinds Boskamp daar niet meer zit...Dat las ik ook.
Het schijnt dat Genee weer eens bloedirritant was.
Morgen maar eens terugkijken.
Zelf kijk ik het de laatste jaren steeds minder. Het is voor mij te veel een meningenfabriek geworden met feitelijke onwaarheden.Ik dadelijk even. Zie het al tijden niet meer sinds Boskamp daar niet meer zit...
Moeder gevegt is een fan en vraagt regelmatig of ik de uitzending heb gekeken. De onzin die ze dan uitkraamt neigt naar beginnende dementie. Dan kijk ik het even terug en moet haar dan gelijk geven van wat ze gezien heeft.
Goh, het lijkt wel een talkshow.Zelf kijk ik het de laatste jaren steeds minder. Het is voor mij te veel een meningenfabriek geworden met feitelijke onwaarheden.
Moeder gevegt is een fan en vraagt regelmatig of ik de uitzending heb gekeken. De onzin die ze dan uitkraamt neigt naar beginnende dementie. Dan kijk ik het even terug en moet haar dan gelijk geven van wat ze gezien heeft.
Klopt, al die andere talkshows hebben dit format inmiddels gekopieerd.Goh, het lijkt wel een talkshow.
Oh, de kijkcijfers moesten weer even een boost.Derksen schijnt weggelopen te zijn
Waarom niet?Oh, de kijkcijfers moesten weer even een boost.
Kijk het nooit, maar ik kijk sowieso nooit naar praatprogramma's.
Ik vind er niet veel aan.Waarom niet?
Alweer?Derksen schijnt weggelopen te zijn
"Wat een kutkrant"Het ergste is nog dat de serieuze pers, oftewel de Gelderlander, het nieuws nu bovenaan op hun site heeft staan.
Dat was ook mijn eerste reactie idd... En bv de Gelderlander trapt weer mooi in het toneelstukjeOh, de kijkcijfers moesten weer even een boost.