Die Veerman wil wel heel graag weg bij die kutclub.
En terecht.
Ja maar waarom verleng je dan je contract vorig jaar… Dan verdien je niet beter.
Die Veerman wil wel heel graag weg bij die kutclub.
En terecht.
Zodra je in Friesland gaat voetballen, moet je gewoon je bek houden.Ja maar waarom verleng je dan je contract vorig jaar… Dan verdien je niet beter.
Heeft PSV tegen 10 man de CL groepsfase eigenlijk nog gehaald?Eindelijk iemand die de waarheid zegt, Feyenoord kan er niets van.
Dat vind ik een idioot.Lex Kroon in de studio.
Ik kijk nu, maar die man weet wel veel van je cluppie.Dat vind ik een idioot.
Ik vond het zeer ongemakkelijke televisie. Buiten de schuldsanering, aftakeling en zielig hoopje mens in trainingsbroek.Dat vind ik een idioot.
Dan past hij bij de tafelDat vind ik een idioot.
aan de andere kant, hij heeft wel heel veel uit zijn leven gehaald.Ik vond het zeer ongemakkelijke televisie. Buiten de schuldsanering, aftakeling en zielig hoopje mens in trainingsbroek.
Hij had 10 jaar geleden een vaag websitje met een scherpe mening over Feyenoord. daar kon je op reageren.Ik vond het zeer ongemakkelijke televisie. Buiten de schuldsanering, aftakeling en zielig hoopje mens in trainingsbroek.
100% waar. Maar veel verhalen zijn opgeblazen blaaskakerij. Door de jaren heen aangedikt en veranderd. Eigenlijk is er nooit iets veranderd in Rotterdam.aan de andere kant, hij heeft wel heel veel uit zijn leven gehaald.
Een echte Rotterdammer dus.100% waar. Maar veel verhalen zijn opgeblazen blaaskakerij. Door de jaren heen aangedikt en veranderd. Eigenlijk is er nooit iets veranderd in Rotterdam.
Hij had 10 jaar geleden een vaag websitje met een scherpe mening over Feyenoord. daar kon je op reageren.
als hij het niet met je eens was dan werg hij heel erg boos.
En dan die kruiperige fans van hem. Wat een kutsite was dat zeg.Whaha ja dat was wel een mooie website.
Maar er was weinig meer van over.
Ja, dat vasthouden aan dat hoogtepuntje in VI. Ook typisch Rotterdams.Hup Toivonen!
En dan die kruiperige fans van hem. Wat een kutsite was dat zeg.
Vandaar dat je nog steeds op dit mooie forum zit. 🍺😂Ja, dat vasthouden aan dat hoogtepuntje in VI. Ook typisch Rotterdams.
Een normaal mens gaat verder.