Derksen komt nooit terug op zijn mening al schiet Dessers er 30 in. In de Toto laat ie Feyenoord altijd verliezen in topwedstrijden. Meestal wint Feyenoord dan gewoon.Dessers is blijkbaar een miskoop . Weten we dat ook weer.
Wat heeft ie nu weer liggen raaskallen?Oei, Valentijn kan een boel haatmails verwachten.
Hij had kritiek op Verstappen dat die zich niet uitlaat over de mensenrechten.Wat heeft ie nu weer liggen raaskallen?
En nog wel zonder demper.Terwijl hij gewoon wel een uitlaat hééft.
Dat las ik ook.Derksen schijnt weggelopen te zijn
Ik dadelijk even. Zie het al tijden niet meer sinds Boskamp daar niet meer zit...Dat las ik ook.
Het schijnt dat Genee weer eens bloedirritant was.
Morgen maar eens terugkijken.
Zelf kijk ik het de laatste jaren steeds minder. Het is voor mij te veel een meningenfabriek geworden met feitelijke onwaarheden.Ik dadelijk even. Zie het al tijden niet meer sinds Boskamp daar niet meer zit...
Moeder gevegt is een fan en vraagt regelmatig of ik de uitzending heb gekeken. De onzin die ze dan uitkraamt neigt naar beginnende dementie. Dan kijk ik het even terug en moet haar dan gelijk geven van wat ze gezien heeft.
Goh, het lijkt wel een talkshow.Zelf kijk ik het de laatste jaren steeds minder. Het is voor mij te veel een meningenfabriek geworden met feitelijke onwaarheden.
Moeder gevegt is een fan en vraagt regelmatig of ik de uitzending heb gekeken. De onzin die ze dan uitkraamt neigt naar beginnende dementie. Dan kijk ik het even terug en moet haar dan gelijk geven van wat ze gezien heeft.