Lijkt mij een uitstekend plan en de spelers die bij zulke clubs gaan voetballen royeer je dan gelijk voor 2 jaar als ze weer bij de echte KNVB willen gaan voetballen.
Klinkt best logisch eigenlijk.
Het voorstel komt niet bij KNVB vandaan.... Maar goed het was wel te verwachten dat jij kritiek hebt aangezien jij alleen maar roeptoetert aan de zijlijn.Als je bedoelt dat het te verwachten was dat de bevriende weigerclubs tegemoet worden gekomen en als je bedoelt dat het te verwachten was dat ook met de beloftenteams met de gemaakte afspraken gesjoemeld zou worden.
Ja dan is het inderdaad logisch.
Tuurlijk en ook nog een gevangenisstraf van 3 jaar erbij, want je moet natuurlijk vooral op allerlei manieren voorkomen dat dergelijke competities te populair worden.
Het voorstel komt niet bij KNVB vandaan.... Maar goed het was wel te verwachten dat jij kritiek hebt aangezien jij alleen maar roeptoetert aan de zijlijn.
Hou eens op met die contiminatiesHij heeft het nog niet eens gelezen maar is standaard tegen. Domme koppige Friese boer.
Als je bedoelt dat het te verwachten was dat de bevriende weigerclubs tegemoet worden gekomen en als je bedoelt dat het te verwachten was dat ook met de beloftenteams met de gemaakte afspraken gesjoemeld zou worden.
Ja dan is het inderdaad logisch.
Hou eens op met die contiminaties
Het voorstel komt niet bij KNVB vandaan.... Maar goed het was wel te verwachten dat jij kritiek hebt aangezien jij alleen maar roeptoetert aan de zijlijn.
Heb je je alu hoedje weer op?Hahaha, nee Hankie, het komt echt niet bij de KNVB vandaan.
Die heeft er niks mee te maken, want die zou met zoiets nooit komen, echt niet.
Het komt van de CVTB en die heeft niks te maken met de KNVB, tuurllijk niet
En die CVTB heeft ruimschoots geinformeerd bij KNVB profs en amateurs, profclubs, amateurclubs en KNVB ledenraadsleden.
Maar de KNVB heeft hier niets mee te maken.
Heb je je alu hoedje weer op?
Nee SanMark is gewoon een pestgek.zijn dat mensen met contiminaties ?
zijn dat mensen met contiminaties ?
Nee SanMark is gewoon een pestgek.
noord-ooster, is denk dat jij eens een seizoenskaart bij Roda moet gaan nemen :heinz:
Ja, die komt in mijn postvak terecht en heb ik gewist:duim:Je begrijpt dat ik deze post gerapporteerd heb.
Je begrijpt dat ik deze post gerapporteerd heb.