De officiele cijfers kloppen bij Roda dus ook niet?@Satyr
Gisteren bij Roda behoorlijk weinig publiek doordat veel liefhebbers zelf in actie waren in het amateurvoetbal. Eredivisie in Kerkrade hoort op zaterdagavond.
De officiele cijfers kloppen bij Roda dus ook niet?
De licentiecommissie zat niet aan tafel dus waar die uitspraak op gebaseerd is mag Joost weten.
Ik had voorspeld dat de KNVB zijn vrienden uit het zondagvoetbal wel tegemoet zou komen voor wat betreft de contracten en voor wat betreft de minpunten.
Dat mocht ik van een aantal op deze site niet zeggen, oa niet van Joost, want de licentiecommissie en de beroepscommissie zijn vreselijk onafhankelijk van de KNVB, hebben daar ook niks mee te maken. Dus er zou niet worden gemorreld aan de afspraken.
Als ik het stukje van de voorzitter van Katwijk lees, lijkt mijn voorspelling , hoe verrassend, uit te komen.
De eisen ( oa. de contracten )m.b.t. de piramide waren gezamenlijk afgesproken . Dat geldt ook voor die minpunten.
Bovendien zou er pas aan het eind van het seizoen worden geevalueerd .
Ik vind dat als je gezamenlijk iets afspreekt, je je er ook aan moet houden.
Dat staat los van hoe ik over die contracten denk.
In die piramide zitten veel zaken die ik schadelijker vind.
Jouw opmerkingen over mijn redenaties en reacties zullen het hier in het slijm-kader vast wel goed doen.
Mij zegt jouw reactie meer dat je gewoon te weinig afweet van het amateurvoetbal en mijn advies zou dan ook zijn: Houd je vooral bezig met v-boekies en wat dies meer zij, of ga hooguit iets zeggen over de top van de eredivisie.
Ik ben niet gelovig en ik denk dat het voor het voetbal het beste is als de klassen gemixt worden. Dat is de reden dat ik daarvoor ben. Ze gooien het op geloof want daar zou het niet van mogen. Of je de wet mag overtreden en jarenlang je spelers zwart betalen wel zou mogen. Stukje hypocriet gedoe.Nou....als jij aangeeft dat zaterdagclubs maar verplicht op zondag moeten voetballen en anders maar gestraft moeten worden lijkt het me toe dat je er wel enig onderscheid in hebt.
Ah je zet je calimero helm weer opMaar los daarvan, als ik hier iets zeg over het amateurvoetbal valt de hele zondaggemeenschap hier als een warme deken over mij heen.
Ja en dan pak je dus alleen de reacties erop uit waar jij je standaard riedeltje op los kan laten en waar je vooroordelen lekker kunt spuien.Als ik zin heb probeer ik zoveel mogelijk iedereen met een antwoord tevreden te stellen, maar het lukt gewoonweg niet om iedereen te antwoorden.
Ik moet keuzes maken, anders heb ik helemaal geen tijd meer voor andere zaken .
En overigens is dan ook weer de kans aanwezig dat gezegd wordt dat ik hier zoveel reageer of dat ik zaken voor een tweede keer zeg .
Ook met die gevoeligheden heb ik rekening te houden.
Jouw opmerkingen over mijn redenaties en reacties zullen het hier in het slijm-kader vast wel goed doen.
Klopt. De enige reden hier dat we van Sanmark houden is dat hij zo slijmt.
Punten ronde 26:
noord-ooster 54
Wezeper88 54
Kralinger 51
Red Power 51
FC Zwolle Ole 48
Marinos 48
SC Heerenveen 48
Jef400 46
Andre 45
Satyr 43
Friesland 42
PES5 41
fortuna1987 40
De Groene Scout 39
Joost 39
Kielse Rat 39
Pascallovic 39
zwammy 39
Reinoud 38
Susa 38
Hankie 37
Abubakari 36
Go Ahead Kampen 36
JMD 36
Miramar 36
SuikerBrood 35
Bernardo 33
ossenaar 33
Schaakliefhebber 33
Magikan 29
Mario 29
banshee 28
Maasveld 28
twenteboy 28
erik 27
Simon 27
achterhoeker 26
DeMaster 26
TopTreffer 24
prume 22
noord-ooster is Kenner van de Week!
Eredivisie-voorspellingen van Friesland.
Als je kenner van de week bent, dan horen collega-forumleden je een week lang met respect te behandelen.
Alleen de mensen die mee doen met de poule.