De Oranjeleeuwinnen

Friesland

Well-known member
Ik heb het idee dat er nog altijd mensen zijn (ook hier) die denken dat het nog gaat lukken.
Tuurlijk niet, die Zwitsers zijn al uitgeschakeld, dus zullen de Noren daar altijd van winnen, dat wordt toch met een paar kratten bier geregeld in de amateurwereld.

Zwitserland heeft van Noorwegen gewonnen. Nederland is dus tweede geworden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zwitserland heeft van Noorwegen gewonnen. Nederland is dus tweede geworden.

Treffer viel nadat Nederland al klaar was en de Zweden dus al zeker 1e waren.
Dat was zo'n teleurstelling voor de Noren dat ze het lieten lopen.
Allemaal zo logisch en voorspelbaar dat damesvoetbal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb het idee dat er nog altijd mensen zijn (ook hier) die denken dat het nog gaat lukken.
Tuurlijk niet, die Zwitsers zijn al uitgeschakeld, dus zullen de Noren daar altijd van winnen, dat wordt toch met een paar kratten bier geregeld in de amateurwereld.

Treffer viel nadat Nederland al klaar was en de Zweden dus al zeker 1e waren.
Dat was zo'n teleurstelling voor de Noren dat ze het lieten lopen.
Allemaal zo logisch en voorspelbaar dat damesvoetbal.
Heel voorspelbaar inderdaad:duim:
 

Friesland

Well-known member
Zie nu de 1-1, maar dat is toch echt lachwekkend....

Voor een Zweed zeker. Een Nederlander, als die tenminste het beste hoopt, schrikt zich rot. Het is vergelijkbaar met de blunder van Cocu op het EK van 2004 tegen Tsjechi?, of de blunder van Janmaat, eveneens tegen Tsjechi?, tijdens de afgelopen EK kwalificatie.

Ik vond die blunder van Janmaat overigens erger dan de blunder van vanavond. Deze blunder (evenals die van Cocu) leek vooral ongelukkig, die van Janmaat was een "bewuste schotpoging" op eigen doel.

De blunder van vanavond was overigens wel in lijn met het Nederlandse elftal van dit toernooi. Ik zei tijdens de wedstrijd tegen Zwitserland ook al dat deze verdediging de aanvallen van de tegenstander gevaarlijker maakt dan ze eigenlijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan