De Oranjeleeuwinnen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind die Van den Donk zo slecht h?? Ze loopt op het veld alsof ze de grote spelmaakster is, maar intussen verliest ze elke bal op de simpelste manieren.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze moeten minimaal met 2-0 winnen en dan mag Noorwegen niet winnen. Met 1-0 liggen ze er altijd op doelsaldo uit
Onderling resultaat telt als slechts 2 ploegen gelijk staan. Dus wanneer Noorwegen niet wint is iedere overwinning op Zweden voldoende.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onderling resultaat telt als slechts 2 ploegen gelijk staan. Dus wanneer Noorwegen niet wint is iedere overwinning op Zweden voldoende.

Dan ligt Nederland er toch ook uit als Noorwegen wint, ook al zouden ze met 5-0 van Zweden winnen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pascallovic heeft gelijk, als Noorwegen wint, moet Nederland met 5-0 winnen. Winnen de Noren niet, dan is elke zege goed.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat moet haast wel. Er was geen aanleiding, niks. Geen druk op de bal ofzo. Wat een vage actie.
Dan roepen dat je het risico niet mag nemen haar in te spelen. Geen druk op de bal inderdaad, dus ze kan aannemen, omdraaien en vooruit spelen. Of ze kiest om weer terug naar de keeper te spelen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb het idee dat er nog altijd mensen zijn (ook hier) die denken dat het nog gaat lukken.
Tuurlijk niet, die Zwitsers zijn al uitgeschakeld, dus zullen de Noren daar altijd van winnen, dat wordt toch met een paar kratten bier geregeld in de amateurwereld.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb het idee dat er nog altijd mensen zijn (ook hier) die denken dat het nog gaat lukken.
Tuurlijk niet, die Zwitsers zijn al uitgeschakeld, dus zullen de Noren daar altijd van winnen, dat wordt toch met een paar kratten bier geregeld in de amateurwereld.
Ja in de mannenvoetbalwereld. Maar daarmee mag het vrouwenvoetbal niet mee vergeleken worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. 1-1 gebleven. Bij Noorwegen ook, dus dat betekent dat die belachelijke actie van die kut van een Zeeman ervoor zorgt dat de dames niet naar Rio gaan. Zuur.
 
Bovenaan