Is het niet zo, dat de gewenste speeldag ( voor Halsteren kennelijk zaterdag) van de thuisclub als uitgangspunt wordt genomen ?
Verder begrijp ik dat Halsteren niet tevreden is met de indeling in de 4e divisie C.
En ik kan me voorstellen, dat ook Achilles Veen niet blij is met zijn indeling.
Zowel Veen als Halsteren kan wel ontevreden zijn maar het bepalen van de indelingen is geen maatwerk. De KNVB stopt alle postcodes in het computerprogramma en dat berekend vervolgens wat voor alle clubs samen de meest gunstige indeling is. Dan kan het wel eens zo zijn dat je een jaar in een klasse speelt die niet je voorkeur heeft.
VVSB en RKAVV zijn horizontaal overgestapt.5 zie ik inmiddels: VVSB en RKAV Leidschendam ook. Nemelaer en Dongen hebben geen voorkeursdag opgegeven
Zo verkondig je het wel"En ik kan me voorstellen, dat ook Achilles Veen niet blij is met zijn indeling."
Noem je dit een feit ?
We zijn het eens!Hoogste tijd, dat men per vereniging niet meer dan 1 team in een standaardcompetitie mag inschrijven.
Nogmaals: Je weet dat zaterdagploegen meer profijt hadden (/ hebben) van een extra team in de piramide?Maar ze wilden het voordeel van het hebben van 2 teams in een standaardcompetitie , waarvan vele zondagverenigingen gebruik maken, niet opgeven.
Hoogste tijd, dat men per vereniging niet meer dan 1 team in een standaardcompetitie mag inschrijven.
Nogmaals: Je weet dat zaterdagploegen meer profijt hadden (/ hebben) van een extra team in de piramide?
Ik zal niet direct ontkennen dat ik dat niet ook ga doen.Toch check ik rond half 1 voetbal.nl hoor. Even de KNVB controleren
Jij wil zien op welke data jij Meerssen en Groene Ster moet ontlopen zeker?Ik zal niet direct ontkennen dat ik dat niet ook ga doen.
Eerlijk gezegd ben ik het meest benieuwd naar de indeling van de vierde klasse.Jij wil zien op welke data jij Meerssen en Groene Ster moet ontlopen zeker?