Gewoon 1-1. Beiden zijn uitgespeeld dit seizoen.Ik ga er vanuit dat PSV morgen gewoon gaat winnen van PEC. Ze komen denk ik eerst 0-3 voor, en daarna zakken ze weer in en komt PEC terug tot 2-3
OK, tot donderdag dan.Ik voorspel SC Heerenveen 8e, Sparta 16e en Willem II 17e.
En PSV de titel nog pakken? 😉Zou het? Ik zie AZ nog wel boven FC Twente komen.
Wat een zwakke bank is dit. Topclub-onwaardig.Opstelling PSV
Mvogo, Mauro JR, Teze, Gutiérrez, Max; Sangaré, Veerman; Bruma, Madueke; Gakpo, Götze.
Reserves
Romero, Ledezma, Vos, Bakayoko, Seelt, Drommel, Delanghe.
ESPN verkiest standaard de kijkcijfers (dus top 3) boven spanning. Logisch, maar wel jammer. Alhoewel het schakelkanaal op zo'n speeldag heerlijk is om te volgen.Espn zend drie wedstrijden live uit waar niks meer op het spel staat, de rest of op schakelkanaal of via je laptop of ipad.
Vreemde keuze.
Ik ga zo live kijken naar GVAV Rapiditas-Lewenborg, we zijn toch al KAMPIOEN. Kijk vanavond om 19.00 zonder uitslagen te weten.
ESPN kiest altijd voor de top drie als het kan. Ik ben al lang geleden gestopt met het geloven van hun slogan dat ze alles voor de fans doen.Espn zend drie wedstrijden live uit waar niks meer op het spel staat, de rest of op schakelkanaal of via je laptop of ipad.
Vreemde keuze.
Ik ga zo live kijken naar GVAV Rapiditas-Lewenborg, we zijn toch al KAMPIOEN. Kijk vanavond om 19.00 zonder uitslagen te weten.
PSV heeft op het moment niet veel opties meer voor de bank. Door diverse redenen zijn er sowieso 10 spelers van het team niet beschikbaar voor de bank of basiself.Wat een zwakke bank is dit. Topclub-onwaardig.
Mja er is echt iets hopeloos misgegaan bij het managen van de fitheid van de selectie. Ook topclub-onwaardig.PSV heeft op het moment niet veel opties meer voor de bank. Door diverse redenen zijn er sowieso 10 spelers van het team niet beschikbaar voor de bank of basiself.
Dat is zeker waar.Mja er is echt iets hopeloos misgegaan bij het managen van de fitheid van de selectie. Ook topclub-onwaardig.