De laatste speelronde (34)

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Ik ga er vanuit dat PSV morgen gewoon gaat winnen van PEC. Ze komen denk ik eerst 0-3 voor, en daarna zakken ze weer in en komt PEC terug tot 2-3
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Mvogo, Mauro JR, Teze, Gutiérrez, Max; Sangaré, Veerman; Bruma, Madueke; Gakpo, Götze.

Reserves
Romero, Ledezma, Vos, Bakayoko, Seelt, Drommel, Delanghe.
 

JMD

Well-known member
Bruma erin zetten... Ongelooflijk. Zet dan Bakayoko (die zou ik graag eens in de eredivisie langer zien, dit was het ideale duel) erin of Romero.
 

Abubakari

Well-known member
Espn zend drie wedstrijden live uit waar niks meer op het spel staat, de rest of op schakelkanaal of via je laptop of ipad.
Vreemde keuze.

Ik ga zo live kijken naar GVAV Rapiditas-Lewenborg, we zijn toch al KAMPIOEN. Kijk vanavond om 19.00 zonder uitslagen te weten.
 

stc

Well-known member
Bakayoko komt er normaal gesproken pas in rond minuut 90. Ik gok op Romero rond minuut 70. Voorts is de bank matig gevuld vandaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Opstelling PSV
Mvogo, Mauro JR, Teze, Gutiérrez, Max; Sangaré, Veerman; Bruma, Madueke; Gakpo, Götze.

Reserves
Romero, Ledezma, Vos, Bakayoko, Seelt, Drommel, Delanghe.
Wat een zwakke bank is dit. Topclub-onwaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Espn zend drie wedstrijden live uit waar niks meer op het spel staat, de rest of op schakelkanaal of via je laptop of ipad.
Vreemde keuze.

Ik ga zo live kijken naar GVAV Rapiditas-Lewenborg, we zijn toch al KAMPIOEN. Kijk vanavond om 19.00 zonder uitslagen te weten.
ESPN verkiest standaard de kijkcijfers (dus top 3) boven spanning. Logisch, maar wel jammer. Alhoewel het schakelkanaal op zo'n speeldag heerlijk is om te volgen.
 

Joost

Well-known member
Espn zend drie wedstrijden live uit waar niks meer op het spel staat, de rest of op schakelkanaal of via je laptop of ipad.
Vreemde keuze.

Ik ga zo live kijken naar GVAV Rapiditas-Lewenborg, we zijn toch al KAMPIOEN. Kijk vanavond om 19.00 zonder uitslagen te weten.
ESPN kiest altijd voor de top drie als het kan. Ik ben al lang geleden gestopt met het geloven van hun slogan dat ze alles voor de fans doen.

Gisteren draaiden ze tijdens de rust ook weer reclame voor ESPN. Volg je club tijdens uitduels op ESPN klonk er. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat dan volgend seizoen gaan aankleden want in de KKD kan dat normaal nooit.
 

Batigoal

Well-known member
Geweldige actie van Sparta om het stadion en veld open te stellen voor publiek om daar de laatste wedstrijd te kijken.
 

stc

Well-known member
Wat een zwakke bank is dit. Topclub-onwaardig.
PSV heeft op het moment niet veel opties meer voor de bank. Door diverse redenen zijn er sowieso 10 spelers van het team niet beschikbaar voor de bank of basiself.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
PSV heeft op het moment niet veel opties meer voor de bank. Door diverse redenen zijn er sowieso 10 spelers van het team niet beschikbaar voor de bank of basiself.
Mja er is echt iets hopeloos misgegaan bij het managen van de fitheid van de selectie. Ook topclub-onwaardig.
 

JMD

Well-known member
Van Rik Elfrink (PSV-watcher ED):
PSV mist vandaag dus Ramalho, Doan, Thomas, Zahavi, Mwene, Boscagli, Vinícius, Vertessen Oppegard, Obispo, Fofana en Van Ginkel. Het is fysiek een slagveld geworden. Zahavi was overigens een botsing bij de training.
 

stc

Well-known member
Mja er is echt iets hopeloos misgegaan bij het managen van de fitheid van de selectie. Ook topclub-onwaardig.
Dat is zeker waar.

Echter, gelukkig is het seizoen vandaag voor een groot gedeelte van de spelers over. Gelukkig staat er volgend seizoen een nieuwe trainer en directeur voor de groep. Slechter, qua blessures kan het volgend jaar niet gaan.
 
Bovenaan