De laatste speelronde (34)

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Laatste speelronde,zondag 15 mei,14.30u

Vitesse - Ajax -
PEC Zwolle - PSV -
Feyenoord - FC Twente -
AZ - RKC Waalwijk -
Willem II - FC Utrecht -
FC Groningen - SC Cambuur -
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles -
NEC - Fortuna Sittard -
Heracles Almelo - Sparta R'dam -

De scenario's schetsen laat ik lekker aan JMD over.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Even de topictitel aangepast. Hebben we een topic voor de laatste spek en bonen ronde. Behalve dan voor de degradanten en welke ongelukkige club 8e wordt.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dat Fortuna er uit gaat. Als je zelfs in de eredivisie zo weinig publiek trekt dan kun je beter plek maken voor een club die wel volle tribunes heeft.
 

De Wolf

Well-known member
Ik gun die Tukkers wel de nacompetitie. Alleen al omdat ik liever heb dat Sparta erin blijft.
 

stc

Well-known member
Ben benieuwd of bij PSV bv een Maxi Romero in de basis gaat staan daar er niets meer op het spel staat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Fortuna 16e wordt, met het oog op Roda die ze dan kunnen treffen. Dat wordt oorlog.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee joh, gewoon Heracles eruit. Alweer 17 jaar geleden dat ze onder leiding van die tandvleesvoorzitter dat plastic de ere mee innamen. Weg ermee, en pas terugkomen als je gras hebt liggen...

Precies. Gewoon weg laten rotten in de eerste divisie tot ze er afstand van nemen.
 

Bonehead

Well-known member
Ik zie graag de promotor van kunstgras afdalen.

Ik gun die Tukkers wel de nacompetitie. Alleen al omdat ik liever heb dat Sparta erin blijft.

Heracles in de PO zou ook wel eens leuk zijn ja.

Nee joh, gewoon Heracles eruit. Alweer 17 jaar geleden dat ze onder leiding van die tandvleesvoorzitter dat plastic de ere mee innamen. Weg ermee, en pas terugkomen als je gras hebt liggen...
Degradatie is niet leuk. Dat gun niemand. Althans als je geen narcist bent. En narcisten zijn er genoeg blijkt uit bovenstaande berichten. Nu zou ik kunnen reageren door hun kutclubje het slechtste toe te wensen. Dat schijnt menselijk niveau te zijn. Gelukkig sta ik daar boven. Maar troost je: Jullie hebben al 20 jaar last van Heracles gehad. En we gaan voor nog 20 jaar!
 
Bovenaan