JFK
Well-known member
Makkie. 0-1.
Ja misschien bij rust en na 90 minuten een vertrouwde 3-1.
Makkie. 0-1.
Ja misschien bij rust en na 90 minuten een vertrouwde 3-1.
Haha, Veltman speelt bij Ajax hoor, wij hebben Bruma!
Over anderhalve week met een echte spits moet het toch wel lukken. Zeker na een Europese wedstrijd moet het winst voor Ajax zijn.
Lul.Oh, in dat geval, Haha, wordt het 5-1 haha
kramer met een elleboog
Haha, Veltman speelt bij Ajax hoor, wij hebben Bruma!
Veltman met zijn toneelspel bedoel je.
Theater is niet netjes, maar een elleboog je Was het wel degelijk.
Ah kijk, Joel Veltman is gefrustreerd.mg:
Veltman wil Kramer schorsing aannaaien: ''Echt rood''
Jo?l Veltman zorgde voor het verschil tussen Feyenoord en Ajax door de bal in blessuretijd in eigen doel te werken. Na afloop maakte hij zich echter druk over de tik die hij ontving van Michiel Kramer. De spits van de Rotterdammers werd onlangs al vrijgesproken voor een actie tegen De Graafschap.
"Ik hoop dat ze in Zeist de beelden nog eens gaan bekijken", aldus de aanvoerder van Ajax tegen ELF Voetbal. "Ik probeerde Kramer te blokken en hij drukt daarna zijn hand tegen mijn gezicht. Twee jaar geleden deed Pell? ook al zoiets. Toen dacht ik nog 'dit kan gebeuren'. Voetbal is ook geen ballet. Maar dit was echt rood."
Hij vervolgt: "We hebben niet door de scheidsrechter verloren, laat dat duidelijk zijn. En ik klaag ook nooit over scheidsrechters. Maar Lasse mag wel blij zijn dat hij nog twee benen heeft. Dat was ook een rode kaart. Tegen tien man speel je dan toch een andere wedstrijd."
--------------------------
Wat een in en in triest ventje joh. Heerlijk dat uitgerekend hij die eigen goal maakte.
Dahaaag, sukkeltje!
Theater is niet netjes, maar een elleboog je Was het wel degelijk.
Ik zie het nu net terug, dat met Veltman en Kramer. Helemaal niks aan de hand. Veltman doet irritant en gaat dan op de grond liggen janken als Kramer reageert. Hoewel ik het wel weer dom vind van Kramer, zo vlak na zijn vrijspraak. Maar daar hoeft Veltman zich dan weer niet mee te bemoeien.