De klassieker: Feyenoord - Ajax

Batigoal

Well-known member
Dit is werkelijk de ergste manier om te verliezen. En volledig aan De Boer te wijten met zijn kut tyfus tering wisselbeleid en wedstrijdopvatting. Opzouten met die kutvent.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit is werkelijk de ergste manier om te verliezen. En volledig aan De Boer te wijten met zijn kut tyfus tering wisselbeleid en wedstrijdopvatting. Opzouten met die kutvent.
Wedstrijdopvatting was voor rust prima. Snap niet dat dit na rust helemaal weg is en dat er inderdaad aanvallend niet werd ingegrepen door de Boer. Dan breng je Serero, wat gaat die doen dan?
 

Miramar

Well-known member
Tete en Bazoer waren goed bij Ajax. Kongolo en El Amahdi bij Feyenoord in de tweede helft heel goed. Feyenoord terechte winnaar want Ajax kwam op kracht tekort.
 

JFK

Well-known member
Tete en Bazoer waren goed bij Ajax. Kongolo en El Amahdi bij Feyenoord in de tweede helft heel goed. Feyenoord terechte winnaar want Ajax kwam op kracht tekort.

Absoluut mee eens. Als ik er een moet kiezen van deze vier, dan ga ik voor Tete.
 

Abubakari

Well-known member
GVD, tweede keer in een week dat je dit laat gebeuren. Ook wel de lulligste tegengoal ooit. Vrije trap voor niks die ongelukkig binnen caramboleert, ongelooflijk... Paste wel precies in deze (slechte) wedstrijd. Wel een loeispannende maar vooral slechte kraker. Ajax laat het voor rust liggen, vooral door domheid voorin, de mogelijkheden die er toen absoluit lagen slecht uitgespeeld. Vooral Fischer was blind. Na rust was Feyenoord beter, die goal was vrees ik anders in de verlenging wel gevallen.

Nou ja, kut met peren, tis niet anders, shit happens, uithuilen en volgende keer beter. Enzovoort.
 
Bovenaan