De klassieker: Feyenoord - Ajax

Max

Administrator
Forumleiding
Hoort Kuijt een sprint te trekken om de scheids te wijzen op een schwalbe en dus een rode kaart voor Younes?
Normaliter niet, maar gisteren hoorde dat bij de wedstrijd, simpelweg omdat het een gevecht was en bij een gevecht horen nu eenmaal andere spelregels..

De re?ncarnatie van Van Bommel op de Nederlandse velden. Wat zal Janssen gisteren genoten hebben.
 

inhethoekje

Active member
Overigens trok van Boekel Kramer aan zijn arm toen deze op weg was naar van der Hoorn om verhaal te halen toen die de bal in de tribune schoot, mogen scheidsrechters aan voetballers zitten?

Denk het niet,maar gisteren was het geoorloofd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Overigens trok van Boekel Kramer aan zijn arm toen deze op weg was naar van der Hoorn om verhaal te halen toen die de bal in de tribune schoot, mogen scheidsrechters aan voetballers zitten?

Denk het niet,maar gisteren was het geoorloofd.

Zie je toch vaak zat dat scheidsrechters spelers uit elkaar houden? Arm trekken is dan wel weer uitzonderlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dat zou ik dus echt nooit verwacht hebben van zo'n gereformeerde jongen als Kuijt...

Die heeft kennelijk opgelet in Turkije. Daar was hij wellicht nog het braafste jongetje van de klas met dit optreden als ik de column van Sjoerd Mossou lees.
 

inhethoekje

Active member
Zie je toch vaak zat dat scheidsrechters spelers uit elkaar houden? Arm trekken is dan wel weer uitzonderlijk.


Kramer was onderweg, hij was er dus nog niet, met andere woorden, van Boekel trok ongeoorloofd iemand aan zijn arm waarvan hij nog niet kon weten wat die van plan was.

Ik zeg, van Boekel 4 weekeinden geen wedstrijden fluiten.
 

Pascallovic

Well-known member
Balbezit. Overigens vond ik Ajax niet heel veel haast hebben naarmate de wedstrijd vorderde.
Dat hadden ze al, voordat de bal werd uitgeschoten, dus daar zie ik geen beloning in. Als Vermeer de bal heeft en een Feyenoorder op de grond ziet liggen zou hij de bal ook over de zijlijn schieten. Ajax had inderdaad niet veel haast hoor richting het einde van de wedstrijd, maar echt tijdrekken was het ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kramer was onderweg, hij was er dus nog niet, met andere woorden, van Boekel trok ongeoorloofd iemand aan zijn arm waarvan hij nog niet kon weten wat die van plan was.

Ik zeg, van Boekel 4 weekeinden geen wedstrijden fluiten.

Zonde man. Prima scheidsrechter. Klonen en op alle eredivisiewedstrijden zetten.
 

Fabian

Active member
Dat hadden ze al, voordat de bal werd uitgeschoten, dus daar zie ik geen beloning in. Als Vermeer de bal heeft en een Feyenoorder op de grond ziet liggen zou hij de bal ook over de zijlijn schieten. Ajax had inderdaad niet veel haast hoor richting het einde van de wedstrijd, maar echt tijdrekken was het ook niet.

Ik heb toch liever dat wij de bal hebben. Dat was in de eerste helft al moeilijk genoeg.
 

Fabian

Active member
Man man man wat stonden die gasten stijf van de zenuwen. Dat moet echt anders op 8 november.

Toch was ik hoopvol. Het stond na 45 minuten nog gewoon 0-0. Dus ondanks die zenuwen eigenlijk niets aan het handje.

Maar volgende keer een wat minder groot spandoek. Die Gustafson komt vanuit die tunnel naar boven en als je niets anders gewend was dan Hacken kan ik begrijpen dat het even slikken is. Je voelt gewoon dat verlangen van die tribune spatten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch was ik hoopvol. Het stond na 45 minuten nog gewoon 0-0. Dus ondanks die zenuwen eigenlijk niets aan het handje.

Maar volgende keer een wat minder groot spandoek. Die Gustafson komt vanuit die tunnel naar boven en als je niets anders gewend was dan Hacken kan ik begrijpen dat het even slikken is. Je voelt gewoon dat verlangen van die tribune spatten.

8 november weer winnen en dan is de druk wat van de ketel.
 

Abubakari

Well-known member
Het was toneelspel van Veltman. Waarom dan de bal teruggeven wanneer dat overduidelijk is? Dat is iemand belonen die zogenaamd pijn heeft.

98 van de 100 spelers die liggen te krimpen van de pijn hebben zogenaamd pijn en spelen toneel want een halve minuut na de behandeling staan en lopen ze weer als kievitten. Is dus geen criterium.

De bal dient gewoon altijd terug gegeven te worden na een "blessure"behandeling. Gebeurt ook altijd in soortgelijke gevallen. Alleen nu niet. Vind ik dom en onsportief, kun je er 100 Veltmannetjes die die arme Kramer zo ver kreeg dat ie zijn handje liet wapperen als argument gebruiken, schiet de tegenstander de bal uit, geef je hem terug. Ongeschreven wet.
Raar (maar ook weer niet verrassend) dat jullie het goed willen praten dat Feyenoord zich niet aan die ongeschreven wet houdt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan we ons nog serieus verwonderen (en toch weer niet) dat Feyenoord supporters anders naar voetbalwedstrijden, voetbalsupporters in een stadion en voetbal in het algemeen kijken dan Ajax fans?
 

inhethoekje

Active member
Laten we elkaar geen mietje noemen, op een overleden forum is tot in den treurende de schwalbe van Machlas

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

inhethoekje

Active member
Laten we elkaar geen mietje noemen, op een overleden forum is tot in den treurende de schwalbe van Machlas

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Tot in den treurende door Ajacieden verdedigt als wat het heel slim wat hij deed en zo de overwinning veilig stelde.


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Bovenaan