De kampioen... Feyenoord!

Simon

Administrator
Forumleiding
Koolwijk baalt een beetje dat Excelsior gewonnen heeft omdat ie hoopt dat Feyenoord kampioen wordt.

En daar verlies je dan met 3-0 van.
Er stond ook nog een ander kampioenschap op het spel vandaag:


Kampioenschap van Rotterdam seizoen 2016/2017
1 Excelsior 4-9 (10-8)
2 Feyenoord 4-6 (10-6)
3 Sparta 4-3 (6-12)
 

SanMark.

Well-known member
Ik beb clubs onder minder druk zien bezwijken. Dit gaat echt mis, hele jaar eerste en op de slotdagen choken en de titel aan Ajax verspelen, niet voor niets "niet voor je lol" en helemaal des Feyenoords. HUP HERACLES, HUP AJAX!

De gifbeker moet eerst helemaal leeg.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb wel te doen met al die mensen ( en vooral m'n zoon ). No prob Rotterdam, volgende week krijg je je feest.
 

Mario

Well-known member
Vanmiddag met de kleine naar het Schouwburgplein geweest ivm het circus daar, en in de kroegen om ons heen werd het steeds stiller. Gelukkig weinig meegekregen van de relletjes daarna. Geen leedvermaak, want ik gun Feyenoord de titel, maar wel een leuke middag als een van de weinigen in Rotterdam centrum.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha, wat een bizarre dag. Alles leek erop te wijzen dat we vandaag een enorm feest zouden gaan vieren, krijg je met 3-0 op je kloten van Excelsior. Tuurlijk baalde ik, maar toen ik de blijdschap en het ongeloof bij het kleine clubje fanatieke Excelsior-supporters in de ogen zag, moest ik daar toch wel erg om glimlachen. Geweldige club, die vandaag (en de afgelopen weken) een fantastische prestatie heeft geleverd. Echt heel mooi om te zien.

Volgende week vieren we het kampioensfeest. Anderhalve week later handhaaft Sparta zich via de nacompetitie. En dan is het gewoon steeds weer Rotterdam dat de klok slaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoeveel Excelsior-fans schat jij dat er zaten Jamel?

Ik denk echt niet meer dan 300 man. Maar goed, de 'harde kern' (bedoel ik positief) bestaat sowieso maar uit een man of 30. Mooie mensen zijn dat joh. Kan ik echt van genieten hoe zij clubliefde beleven met elkaar en hoe toegankelijk ze tegelijkertijd zijn. Je loopt er een tijdje rond en iedereen kent je en groet je.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk echt niet meer dan 300 man. Maar goed, de 'harde kern' (bedoel ik positief) bestaat sowieso maar uit een man of 30. Mooie mensen zijn dat joh. Kan ik echt van genieten hoe zij clubliefde beleven met elkaar en hoe toegankelijk ze tegelijkertijd zijn. Je loopt er een tijdje rond en iedereen kent je en groet je.

Dat is mooi, ja. Ging dat ook wel goed op de momenten dat de Excelsior-fans juichten?
 

Susa

New member
Zul je zien dat volgende week natuurlijk Armenteros de 0-1 gaat maken en invaller Michiel Kramer de 2-1 binnen knikt in minuutje 89 of zo...

Wat een zenuwslopend gedoe zal dat worden...
 

fr-keff

Active member
Zul je zien dat volgende week natuurlijk Armenteros de 0-1 gaat maken en invaller Michiel Kramer de 2-1 binnen knikt in minuutje 89 of zo...

Wat een zenuwslopend gedoe zal dat worden...

Bij Heracles in de Kuip weet je het nooit. Het ene seizoen laten zich met 7-0 oprollen en een seizoen later winnen ze met 0-1...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is mooi, ja. Ging dat ook wel goed op de momenten dat de Excelsior-fans juichten?

Ging best. Hoorde van een Excelsiorfan dat er bij de 2-0 een aantal keelsnijbewegingen zijn kant op kwamen, maar tot fysiek geweld is het godzijdank niet gekomen.
 

Mario

Well-known member
Zul je zien dat volgende week natuurlijk Armenteros de 0-1 gaat maken en invaller Michiel Kramer de 2-1 binnen knikt in minuutje 89 of zo...

Wat een zenuwslopend gedoe zal dat worden...

Het kan zomaar weer eens een krankzinnige ontknoping gaan worden.
 

erka

Well-known member
Verheug me nu al op volgende week zondag, dat wordt een boeiende en zenuwslopende laatste speelronde.
 

mainsupreme

New member
Ben lekker op vakantie in Engeland, eindelijk WiFi in hotel. Ik dacht, ik log even in om samenvatting kampioenschap Feyenoord te bekijken......

Komt volgende week helemaal goed voor Feyenoord (kom op.... Heracles thuis)
Maar leuk dat het volgende week toch nog een klein beetje spannend is.
 
Bovenaan