De kampioen... Feyenoord!

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Overigens voor alle mensen die zeiden dat we vandaag om niks spelen: met de huidige tussenstanden zou bij een nederlaag vandaag het gat met Sparta & Roda slechts 3 punten zijn en weliswaar een beter doelsaldo, maar zeker niet zoveel beter dat we ons nergens zorgen om hoeven te maken.

Simon

Administrator
Forumleiding
En dat is nummer 2 uit de Eredivisie die het niet lukt om op Woudestein kampioen te worden.
Cambuur lukte het trouwens w?l 4 jaar geleden, maar dat was Eerste Divisie.

Abubakari

Well-known member
Is er nog wat leuks op tv vanmiddag?
Volgens mij wel.
De laatste minuten even gekeken nadat ik langs de kant bij het amateurvoetbal de 3-0 tussenstand hoorde.
Bizar en best wel komisch, wat een dramatiek, schitterend.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch, ik zei het vanne week al, bloedlink als iedereen denkt dat het wel effe zal gebeuren. Betere motivatie kan je de tegenstander niet geven... en verdomd, het komt nog uit ook. AJAX KAMPIOEN OL? OL?!

Daar betaal je dan 3000 euro voor...:D

Eresd?g?

Banned
Toch denk ik dat Feyenoord volgende week thuis gewoon wint van Heracles. Thuis zijn ze bijna onverslaanbaar. Maar voor Ajax wel lekker dat die tweede plek nu zeker is. En wellicht gaat er een klein wondertje komen maar ik geloof er niet in. Feyenoord wordt volgende week kampioen. Op zeker!

De Wolf

Well-known member
Toch denk ik dat Feyenoord volgende week thuis gewoon wint van Heracles. Thuis zijn ze bijna onverslaanbaar. Maar voor Ajax wel lekker dat die tweede plek nu zeker is. En wellicht gaat er een klein wondertje komen maar ik geloof er niet in. Feyenoord wordt volgende week kampioen. Op zeker!

Ajax wordt dus kampioen...

JMD

Well-known member

Zat je daar dan serieus nog over in met de thuiswedstrijd tegen Go Ahead voor de boeg?

Batigoal

Well-known member
Waarschijnlijk gaat Feyenoord het volgende week gewoon redden, maar als supporter moet je toch gek zijn geworden als je ze zo laconiek over het veld zag bewegen vandaag. Natuurlijk heb je zenuwen, maar er zat echt nul gif in het team.

Bovenaan