De kampioen... Feyenoord!

De Wolf

Well-known member
Het is een stom bijgeloof geworden. Maar als ik een uitwedstrijd niet live kijk dan gaan de drie punten mee naar Rotterdam. Met dat idee had ik eerder dit seizoen de wedstrijd tegen AZ uit overslagen. Het was mooi weer dus flink wat kilometers op de fiets gemaakt en blijkbaar met succes! :duim: Volgend seizoen denk alle uitwedstrijden maar later terug kijken.

Klojo, stiekem wel de klassieker kijken. Hadden we al kampioen geweest.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nou ja, Excelsior werkt niet altijd mee daaraan. :hsv:

Mooie dag was dat... :heinz:

Overigens dacht ik toen al dat het gestoord was dat AZ'ers zo'n € 200 - 300 boden voor een SCC. Ik had de mijne toen niet verkocht. Dit is echt extreem...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooie dag was dat... :heinz:

Overigens dacht ik toen al dat het gestoord was dat AZ'ers zo'n € 200 - 300 boden voor een SCC. Ik had de mijne toen niet verkocht. Dit is echt extreem...

Heb je nog een beetje contact met SCC-ers bij Excelsior? Gaan ze hun kaart verkopen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Heb je nog een beetje contact met SCC-ers bij Excelsior? Gaan ze hun kaart verkopen?

De meesten die ik ken niet. Je moet hem ook maar net verkopen aan iemand die zich compleet misdraagt. Dat kan je een stadionverbod opleveren...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als seizoenkaarthouder en fan van Excelsior zou ik geen trek hebben in die wedstrijd van 7 mei. Lekker verpatsen voor 1500 euro en met je gezin op vakantie.
 

gevegt

Well-known member
Als seizoenkaarthouder en fan van Excelsior zou ik geen trek hebben in die wedstrijd van 7 mei. Lekker verpatsen voor 1500 euro en met je gezin op vakantie.

Mee eens, en dan maar hopen dat je stadion er nog staat als je terugkomt.
 

ALenstra

Well-known member
Men trekt nu vergelijkingen met AZ in 2007 maar het grote verschil is dat Feyenoord bij een nederlaag de titel nog steeds in de hand heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Precies, alsof er Feyenoord-hoolies zijn die zich gaan misdragen.

Ik heb twee vrienden die voor een paar honderd euro hun kaartje hebben verkocht. Goeie deals. :duim:

Slechte deals. Ze hadden er een paar duizend euro voor kunnen krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ook wel. Ik denk niet dat ik dat had gedaan, maar het is maar geld en het is een unieke ervaring.
 
Bovenaan