De kampioen... Feyenoord!

ALenstra

Well-known member
Er zijn inderdaad diehard fans die het er voor over hebben. Zo vaak wordt Feyenoord niet kampioen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het geeft op zich wel een onwijs gevoel dat wij gewoon een kaart hebben. Wordt echt onvergetelijk!

Eresd?g?

Banned
Ik kom echt een week niet meer bij als Feyenoord verliest van Excelsior. Kan t me niet voorstellen hoor maar t blijft voetbal en de bal is rond.

Max

Administrator
Forumleiding
De kampioensstrijd, wordt het Feyenoord of Ajax?

De kampioensstrijd, wordt het Feyenoord of Ajax?

Hebben we wel een weekje rust van jou. Doe toch maar gewoon die overwinning.

Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Wel verstandig om honderden schoolkinderen naar de Coolsingel te sturen. Dunt lekker uit daarna op de scholen.

Abubakari

Well-known member
Jawel: strak van de spanning en het grappigste kampioenschap ooit (van PSV dan). Alleen dat te mooi om waar te zijn, dat inderdaad niet.

Strak van de spanning na 4 titels in 5 jaar lijkt me stug, denk eerder aan onderschatting.

De Wolf

Well-known member
Jawel: strak van de spanning en het grappigste kampioenschap ooit (van PSV dan). Alleen dat te mooi om waar te zijn, dat inderdaad niet.

Dat kan nog steeds niet op tegen de titel op dat ene doelpunt te kort maar ook waar AZ het tegen Excelsior weggaf.

Abubakari

Well-known member
Lijkt me toch erg, dat je eigen club zo lang zo troosteloos is (geweest) dat je je plezier uit negatieve ervaringen moe(s)t halen in plaats van uit positieve ervaringen.
Leedvermaak is voor losers. Positief vermaak voor winnaars.

Bovenaan