gevegt
Well-known member
Versus Batiston ?
Versus Batiston ?
Nee toch?Die dekselse Evert heeft net bekend gemaakt dat hij nog een seizoen door gaat.
Held!
Vandaag 90 jaar geleden begon het allereerste WK voetbal in Uruguay.
Jij kan het weten?Hij zat zeker ook op het schip waarmee de europese deelnemers naar Uruguay gereist zijn.
Niet om het één en trouwens ook niet om het ander, maar ik denk dat jij nog ouder dan gevegt bent, een soort van de Voetbalkantine Sinterklaas.Nee, ik zat niet op dat schip.
Nee, ik zat niet op dat schip.
Op wikipedia staat een ooggetuigeverslag van Andrej Tsjesnokov, toen 16 jaar, later een top10-tennisser.Dat verhaal zegt me niets; waarom zijn daar zoveel mensen om het leven gekomen?
Het is ook lang een verzwegen ramp geweest, pas na de val van de muur drong daadwerkelijk door (dus 6 jaar later) wat daar gebeurd was. Ook door die tennisser die daar ook wel ruchtbaarheid aan gaf.Dank je @JMD! Daar wist ik niets van.
Ik weet dat ze na afloop snel uit de kleedkamer weg moesten en richting hotel en heel veel ziekenwagens ed richting het stadion zagen rijden. Dus ze vermoedden wel wat, maar het was idd wat ALenstra zegt, het was de Sovjetunie.Ik had er wel van gehoord, maar in hoeverre hebben de Haarlem spelers dit destijds meegekregen? Supporters zullen er niet zijn geweest.