De Fortuna Sittard selectie, 2018/2019

Janssen

Well-known member
In de krant werd een kritische noot gekraakt over het transferbeleid van deze winter. Gelezen?

Ja gelezen maar ben het er niet mee eens. De krant verwijt eerst dat ze te hoog hebben ingezet (Schuurs, Veltman, Obispo) en vervolgens dat er jongens gehaald worden waarover twijfels bestaan (Dembele, Syhre). Zo lust ik er nog wel een paar. Daarnaast is er vooral heel veel pech met blessures. Je kunt nooit volledig voorbereid zijn op het feit dat de eerste 4 centrale verdedigers wegvallen. En dan wijzen ze vervolgens naar Nick Kuipers bij het voorbeeldige FC Emmen, die gisteren gewoon weer aan de aftrap stond bij Jong Emmen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou liever de gok wagen met een jongen die is opgeleid door RB Salzburg dan met Nick Kuipers waarvan je sowieso al weet dat hij Eredivisie-niveau niet aan kan.
 

Janssen

Well-known member
Ik zou liever de gok wagen met een jongen die is opgeleid door RB Salzburg dan met Nick Kuipers waarvan je sowieso al weet dat hij Eredivisie-niveau niet aan kan.

Daarom. Het is een beetje makkelijk scoren na 3 grote uitnederlagen. Na Excelsior heb ik ze niet gehoord en toen waren deze jongens ook al aangetrokken.

Los daarvan is de situatie natuurlijk wel degelijk penibel, daar hebben ze wel gelijk in. Negen punten halen (als dat al voldoende is) wordt nog lastig zat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar seizoen. Op basis van de huidige puntenaantallen zou je pas bij 38 punten veilig zijn. Dan zou Fortuna Sittard nog twaalf punten moeten pakken.
 

Janssen

Well-known member
Ninaj traint mee maar geen idee hoe fit die is. Heerings weet ik eigenlijk niet.

Bizar seizoen. Op basis van de huidige puntenaantallen zou je pas bij 38 punten veilig zijn. Dan zou Fortuna Sittard nog twaalf punten moeten pakken.

Ja lekker dan, mogen wij ook eens meedoen haha.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo'n Baljic? Dat is 'm ook nog niet echt of wel?
Zul je net zien dat hij zaterdag de winnende maakt.:p

Ik vond Fortuna voor de winter goed en verzorgd voetballen. Na de winterstop vind ik ze uit balans en veel minder. Wie missen jullie allemaal?
 

Janssen

Well-known member
Balic heeft gewoon veel te weinig wedstrijden in de benen, dat zie je. Die kan echt wel voetballen, al snap ik wel waarom hij het in de Serie A nog niet gered heeft.
 

Janssen

Well-known member
Hij praat in elk geval Nederlands zullen we maar zeggen.

Tenminste, dat mag ik aannemen.
 
Bovenaan