JFK
Well-known member
En Van Nistelrooy was de eerste wegloper bij Oranje.Ik denk dat de reacties op de aanstelling van Kluivert een stuk emotioneler zullen zijn.
van Nistelrooy is trouwens een prutser. Dan kun je nog beter Seedorf nemen.
En Van Nistelrooy was de eerste wegloper bij Oranje.Ik denk dat de reacties op de aanstelling van Kluivert een stuk emotioneler zullen zijn.
van Nistelrooy is trouwens een prutser. Dan kun je nog beter Seedorf nemen.
En Van Nistelrooy was de eerste wegloper bij Oranje.
Nee, dat was Gullit.
Nee, ik bedoel als ass.trainer.
Van Bommel en niemand anders
Wat is er eigenlijk mis met Ten Cate als bondscoach? Ik vind het best een logische keuze.
Type Adriaanse. Daar moet je niet te lang naar luisteren.Ik vind hem een naarling.
Er is geen enkele kandidaat waar niets op aan te merken is. Ik zie de naam van Advocaat ook weer voorbij komen, ik vraag me af of die niet pass? is.
Ik vind hem een naarling.
Maar we moeten ook geen coach hebben die gezellig of aardig is. Ik denk wel dat Ten Cate meer op de lijn van Van Gaal zit, die ook zijn voorkeur voor Ten Cate heeft uitgesproken.
Prima optie, maar dan wel met Gullit als uithangbord.mijn god....Advocaat.
Ook prima. Zolang het uithangbord maar gewaarborgd is, want dat is het belangrijkste.Doe dan maar van der Looij met Gullit als uithangbord.
Van Bommel wordt het sowiezo niet. Ik ga voor Ten Cate.
Je bent dus gewoon een Ajacied.
Ook prima. Zolang het uithangbord maar gewaarborgd is, want dat is het belangrijkste.