De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Batigoal

Well-known member
Sampaoli is fan van het Nederlandse voetbal en is eerder bondscoach geweest. En met al die interesse zal hij toch wel weg gaan bij Sevilla.
 

Mario

Well-known member
Sampaoli is fan van het Nederlandse voetbal en is eerder bondscoach geweest. En met al die interesse zal hij toch wel weg gaan bij Sevilla.

Die gaat denk ik voor het Argentijnse bondscoachschap.

Het gaat gewoon Ten Cate/Gullit worden.
 

Abubakari

Well-known member
Schiet Rensenbrink niet tegen de paal maar raak dan had die buitenlandse coach ons wereldkampioen gemaakt. Dus "geen succes" is wat overdreven.
 

Mario

Well-known member
Volgens Bild zou Schmidt geen interesse hebben in Oranje. Maar goed, de betrouwbaarheid van Bild en de Telegraaf moet je met een korreltje zout nemen.
 

ALenstra

Well-known member
Bild is best wel betrouwbaar. Ik denk ook dat Schmidt geen interesse heeft. Die gaat gewoon naar een club.
 

Batigoal

Well-known member
De stap van Schmidt naar Ten Cate/Gullit is werkelijk volledig aan de andere kant van het spectrum. Mocht Van Gaal daadwerkelijk eerder al hebben afgezegd, dan ben ik benieuwd wat voor type trainer ze zoeken, want het zijn allemaal andere types.
 

Pascallovic

Well-known member
Als van den Brom de beker met AZ wint moet hij het maar eventueel worden. Dan heeft ie toch een landstitel met Anderlecht en een KNVB-beker met AZ op zijn cv staan en natuurlijk nog Europees voetbal met ADO gehaald.
 
Bovenaan