De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

de waan

Well-known member
Volgens VI moet Ten Cate het worden, want hij verricht heel goed werk in de zandbak.

Dacht even dat ik De Speld aan het lezen was.
 

Mario

Well-known member
Volgens diezelfde Telegraaf is Advocaat in beeld als eventueel alternatief. Gullit zou bij beide opties kandidaat assistent zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Net als een gebrek aan goede voetballers hebben we dus ook een gebrek aan goede trainers. Wat een armoe. Ik denk dat je dan nog beter Blind had kunnen behouden. Ten Cate zal wel een vorstelijk salaris krijgen en is, afgezien van een paar wedstrijden als crisismanager bij Sparta, al sinds 2009 niet meer aan bod geweest in Europa. Daar moet je niet aan willen beginnen.
 

Eresd?g?

Banned
Op zich heb je met Gullit en Rutten wel twee goede veldtrainers. En Ten Cate schijnt wel erg geliefd te zijn. Dat is niet voor niets natuurlijk. Ik geef ze de voordeel van de twijfel ook met name omdat er niet echt veel beters voorhanden is momenteel.
 

Mario

Well-known member
Op zich heb je met Gullit en Rutten wel twee goede veldtrainers. En Ten Cate schijnt wel erg geliefd te zijn. Dat is niet voor niets natuurlijk. Ik geef ze de voordeel van de twijfel ook met name omdat er niet echt veel beters voorhanden is momenteel.

Zou Jaap Stam geen optie zijn?
 
Bovenaan