Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Zo vreemd is het toch niet dat ik een man met suikerziekte, die bovendien volledig heeft toegeleefd naar die partij met Van Gerwen, niet in staat zag om twee dagen later weer een topprestatie te leveren? En eerlijk is eerlijk, als Smith het niet ineens zwaar liet afweten ergens halverwege de partij, dan had Van Barneveld ook dik verloren. Maar zijn vechtlust is absoluut te prijzen. En het was ook een prima partij, dat had ik niet verwacht. Maar ja, vijfvoudig wereldkampioen... De man is een absolute fenomeen, dat weten we al jaren.
Juist dat er 2 dagen tussen zaten maakt de kans dat hij die topprestatie weer zou kunnen leveren groter. Als ie de dag erna tegen Smith had gemoeten, dan had ik er een hard hoofd in gehad. Maar nu had ie het geluk dat hij alles een dag kon laten bezinken. Smith heeft Barney laten ontsnappen, al gooide die laatste toen hij er 4 op rij pakte ook weer alle dubbels er in zonder fouten. Iets wat Smith in de eerste sets deed.

Hij heeft de sport in Nederland groot gemaakt, een fenomeen inderdaad. Van mij mag ie daarom van alles fout doen en dat heeft ie ook in het verleden gedaan. Maar voor mij blijft ie altijd de man.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Juist dat er 2 dagen tussen zaten maakt de kans dat hij die topprestatie weer zou kunnen leveren groter. Als ie de dag erna tegen Smith had gemoeten, dan had ik er een hard hoofd in gehad. Maar nu had ie het geluk dat hij alles een dag kon laten bezinken. Smith heeft Barney laten ontsnappen, al gooide die laatste toen hij er 4 op rij pakte ook weer alle dubbels er zonder fouten. Iets wat Smith in de eerste sets deed.

Hij heeft de sport in Nederland groot gemaakt, een fenomeen inderdaad. Van mij mag ie daarom van alles fout doen en dat heeft ie ook in het verleden gedaan. Maar voor mij blijft ie altijd de man.

Zoals hij zich dit toernooi presenteert, is hij weer de man waardoor we allemaal darten zijn gaan kijken. Waar inhethoekje al aan refereerde, jarenlang vol rare fratsen en excuses zoeken. Daar werd ik moe van. En hij had ook een beetje dat arrogante waar Van Gerwen nu last van heeft. Maar hij blijft wel de grootste Nederlandse darter aller tijden. En een fantastische ambassadeur voor de sport.
 

Jozsef

New member
Zoals hij zich dit toernooi presenteert, is hij weer de man waardoor we allemaal darten zijn gaan kijken. Waar inhethoekje al aan refereerde, jarenlang vol rare fratsen en excuses zoeken. Daar werd ik moe van. En hij had ook een beetje dat arrogante waar Van Gerwen nu last van heeft. Maar hij blijft wel de grootste Nederlandse darter aller tijden. En een fantastische ambassadeur voor de sport.

+1
 

Janssen

Well-known member
Zoals hij zich dit toernooi presenteert, is hij weer de man waardoor we allemaal darten zijn gaan kijken. Waar inhethoekje al aan refereerde, jarenlang vol rare fratsen en excuses zoeken. Daar werd ik moe van. En hij had ook een beetje dat arrogante waar Van Gerwen nu last van heeft. Maar hij blijft wel de grootste Nederlandse darter aller tijden. En een fantastische ambassadeur voor de sport.

Precies.

Alleen dat juichen moet-ie niet doen. Sta je compleet voor lul mee.
 

inhethoekje

Active member
Zo juichen hoort bij Barney, als hij ermee zou stoppen op aanraden van anderen raakt hij weer helemaal van de leg dus lekker blijven doen Barney.

Ik verbaas me elke keer weer hoe lelijk ze in de dartwereld shirts kunnen ontwerpen, dat moet iemand zijn die wel erg graag met kleuren en letters speelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Adrian gaat ervoor zorgen dat ik eindelijk weer een beetje op tijd naar bed kan.
 

Reinoud

Well-known member
Barney voor jaar ook 1/2 finale WK, met overwinningen op Lewis en een sterke Bunting. Lijkt hier ook al weer vergeten te zijn. Mooi avond darts voor de boeg morgen (Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan