Hoe konden die twee in jouw bracket elkaar ontlopen?
Niet. Maar ik gokte op een chokende Anderson.
Hoe konden die twee in jouw bracket elkaar ontlopen?
Dat hij heel ver zou komen. Maar hij was verkouden.
Kan ik er wat aan doen dat hij al in de kwartfinale tegen een onverslaanbare Anderson moest...
Juist dat er 2 dagen tussen zaten maakt de kans dat hij die topprestatie weer zou kunnen leveren groter. Als ie de dag erna tegen Smith had gemoeten, dan had ik er een hard hoofd in gehad. Maar nu had ie het geluk dat hij alles een dag kon laten bezinken. Smith heeft Barney laten ontsnappen, al gooide die laatste toen hij er 4 op rij pakte ook weer alle dubbels er in zonder fouten. Iets wat Smith in de eerste sets deed.Zo vreemd is het toch niet dat ik een man met suikerziekte, die bovendien volledig heeft toegeleefd naar die partij met Van Gerwen, niet in staat zag om twee dagen later weer een topprestatie te leveren? En eerlijk is eerlijk, als Smith het niet ineens zwaar liet afweten ergens halverwege de partij, dan had Van Barneveld ook dik verloren. Maar zijn vechtlust is absoluut te prijzen. En het was ook een prima partij, dat had ik niet verwacht. Maar ja, vijfvoudig wereldkampioen... De man is een absolute fenomeen, dat weten we al jaren.
Effe snel off topic.
Hoe is het jaar 2015 financieel afgelopen SanMark..?
(dit darten even niet meetellen)
Juist dat er 2 dagen tussen zaten maakt de kans dat hij die topprestatie weer zou kunnen leveren groter. Als ie de dag erna tegen Smith had gemoeten, dan had ik er een hard hoofd in gehad. Maar nu had ie het geluk dat hij alles een dag kon laten bezinken. Smith heeft Barney laten ontsnappen, al gooide die laatste toen hij er 4 op rij pakte ook weer alle dubbels er zonder fouten. Iets wat Smith in de eerste sets deed.
Hij heeft de sport in Nederland groot gemaakt, een fenomeen inderdaad. Van mij mag ie daarom van alles fout doen en dat heeft ie ook in het verleden gedaan. Maar voor mij blijft ie altijd de man.
Niet al te best. Het viel allemaal net de verkeerde kant op.
Zoals hij zich dit toernooi presenteert, is hij weer de man waardoor we allemaal darten zijn gaan kijken. Waar inhethoekje al aan refereerde, jarenlang vol rare fratsen en excuses zoeken. Daar werd ik moe van. En hij had ook een beetje dat arrogante waar Van Gerwen nu last van heeft. Maar hij blijft wel de grootste Nederlandse darter aller tijden. En een fantastische ambassadeur voor de sport.
Natuurlijk kan ie verliezen, maar hij kan ook gewoon van iedereen winnen.
Dus kansloos is hij nooit op voorhand. Anderson gaat ie niet zomaar pakken, al is het wel weer een speler die hem ligt qua onderling resultaat.
Zoals hij zich dit toernooi presenteert, is hij weer de man waardoor we allemaal darten zijn gaan kijken. Waar inhethoekje al aan refereerde, jarenlang vol rare fratsen en excuses zoeken. Daar werd ik moe van. En hij had ook een beetje dat arrogante waar Van Gerwen nu last van heeft. Maar hij blijft wel de grootste Nederlandse darter aller tijden. En een fantastische ambassadeur voor de sport.
Precies.
Alleen dat juichen moet-ie niet doen. Sta je compleet voor lul mee.
Zo juichen hoort bij Barney, als hij ermee zou stoppen op aanraden van anderen raakt hij weer helemaal van de leg dus lekker blijven doen Barney.
Het gaat hard voorlopig bij Lewis - Wright.
O, dat vind ik echt lullig voor je,ik had een tijdje geleden het idee dat je goed ging.
Dan moet 2016 het worden, succes.:duim:
Adrian gaat ervoor zorgen dat ik eindelijk weer een beetje op tijd naar bed kan.