Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Barney is te lang labiel geweest en daardoor allerlei kwakzalvers om zich heen gehad die hem van alles aanpraatte, elastiekjes om zijn arm, kettingen om de nek , voodoo op de hotelkamer, hand opleggen,handpalm lezen en weet ik veel wat nog meer.

Als hij echt goede hulp had gehad,net als Krajicek, dan had hij veel meer gewonnen.

Eigenlijk heeft zijn dochter (of zoon) hem het best geholpen,met een kleinzoon.
 

Jozsef

New member
Barney is te lang labiel geweest en daardoor allerlei kwakzalvers om zich heen gehad die hem van alles aanpraatte, elastiekjes om zijn arm, kettingen om de nek , voodoo op de hotelkamer, hand opleggen,handpalm lezen en weet ik veel wat nog meer.

Als hij echt goede hulp had gehad,net als Krajicek, dan had hij veel meer gewonnen.

Eigenlijk heeft zijn dochter (of zoon) hem het best geholpen,met een kleinzoon.

Exact. Al lijkt 't grootvaderschap een kentering. Hij is onherkenbaar relaxed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zag vanmiddag een docu over van Gerwen, nou ja docu, meneer was zo vol van zichzelf dat hij een uur lang toernooiwinsten heeft op lopen dreunen.

Jammer dat ze maar een uur uit hadden getrokken voor de docu. Met een docu van twee uur had hij ze allemaal kunnen opnoemen.

Wat was het gemiddelde van Anderson vanmiddag en van het hele toernooi ?

Geen idee, maar zo goed hij normaal al is qua scores en dan ook nog de effectiviteit die hij dit toernooi toont op de dubbels...
 

Pascallovic

Well-known member
Jup, ik geef mijn ongelijk graag toe. Als je voor de tweede keer in twee dagen in staat bent om zo'n klassepot te spelen, dan verdien je mijn respect. Win dan ook het toernooi maar, Barney! Hoewel, Gary Anderson zit er ook nog in. En die man staat ze ook aardig te raken zullen we maar zeggen.
Ik vond het gewoon vreemd en onterecht dat hij zo werd afgeschreven. Natuurlijk kan ie verliezen, maar hij kan ook gewoon van iedereen winnen, dat heeft ie in de Premier League bewezen. Dus kansloos is hij nooit op voorhand. Anderson gaat ie niet zomaar pakken, al is het wel weer een speler die hem ligt qua onderling resultaat.
 

inhethoekje

Active member

Zelfs dat gehandicapte kind mocht niet van hem winnen,dus die overwinning zal hij in de volgende docu ook wel opdreunen.

Ik zal nooit fan worden van van Gerwen, heel knap wat hij presteert maar die jongen die net van Barney verloor geef ik meer toekomst als van Gerwen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het gewoon vreemd en onterecht dat hij zo werd afgeschreven. Natuurlijk kan ie verliezen, maar hij kan ook gewoon van iedereen winnen, dat heeft ie in de Premier League bewezen. Dus kansloos is hij nooit op voorhand. Anderson gaat ie niet zomaar pakken, al is het wel weer een speler die hem ligt qua onderling resultaat.

Zo vreemd is het toch niet dat ik een man met suikerziekte, die bovendien volledig heeft toegeleefd naar die partij met Van Gerwen, niet in staat zag om twee dagen later weer een topprestatie te leveren? En eerlijk is eerlijk, als Smith het niet ineens zwaar liet afweten ergens halverwege de partij, dan had Van Barneveld ook dik verloren. Maar zijn vechtlust is absoluut te prijzen. En het was ook een prima partij, dat had ik niet verwacht. Maar ja, vijfvoudig wereldkampioen... De man is een absolute fenomeen, dat weten we al jaren.
 

DeftonesJP

New member
Als je nu nog zit te kijken dan ben je wel echte fan. Kolere wat een cocktail aan kleuren spatten er van het scherm af. LSD bij RTL.
 

inhethoekje

Active member
Ik moet ook even iets opbiechten, van de week viel ik nogal uit naar Klaassen maar wat hij presteert doet daar niks aan af, echt heel knap wat die jongen momenteel aan het doen is.
 

Miramar

Well-known member
Zelfs dat gehandicapte kind mocht niet van hem winnen,dus die overwinning zal hij in de volgende docu ook wel opdreunen.

Ik zal nooit fan worden van van Gerwen, heel knap wat hij presteert maar die jongen die net van Barney verloor geef ik meer toekomst als van Gerwen.

Sterk. Mijn ouwe heer belde net om zijn gal te spuwen over, zoals hij Van Gerwen noemt, "die dikke kikker verdient een pak rammel om weer terug op aarde te komen".
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Gerwen is het afgelopen jaar veranderd van een leuke, ietwat dommige, jongeman die heel goed pijltjes kan gooien in een hork eerste klas, die je elke wedstrijd weer een gigantische pak op de broek gunt. Arrogant tot en met. Gelukkig is Barney weer een beetje normaal aan het doen. Kan ik toch nog een Nederlander supporten, dit toernooi.
 

SanMark.

Well-known member
Zo vreemd is het toch niet dat ik een man met suikerziekte, die bovendien volledig heeft toegeleefd naar die partij met Van Gerwen, niet in staat zag om twee dagen later weer een topprestatie te leveren? En eerlijk is eerlijk, als Smith het niet ineens zwaar liet afweten ergens halverwege de partij, dan had Van Barneveld ook dik verloren. Maar zijn vechtlust is absoluut te prijzen. En het was ook een prima partij, dat had ik niet verwacht. Maar ja, vijfvoudig wereldkampioen... De man is een absolute fenomeen, dat weten we al jaren.

Wat was je bewering over Wade ook alweer ?
 

inhethoekje

Active member
Sterk. Mijn ouwe heer belde net om zijn gal te spuwen over, zoals hij Van Gerwen noemt, "die dikke kikker verdient een pak rammel om weer terug op aarde te komen".

Een ventje met een lamme arm en daar dan tegen zeggen als hij heeft gewonnen

''je hebt je kans gehad''

Wat een zelfvoldane gast, bah.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan