De Groene Scout
Well-known member
Partij loopt voorspoedig. Lewis gaat lekker en de clown kan bijna naar huis.
Meest vervelende trekje vind ik dat ie erg denigrerend kan doen over collega's. Had hij in het verleden nooit. Ik hoop dar deze nederlaag hem weer een beetje nederiger maakt.Van Gerwen is het afgelopen jaar veranderd van een leuke, ietwat dommige, jongeman die heel goed pijltjes kan gooien in een hork eerste klas, die je elke wedstrijd weer een gigantische pak op de broek gunt. Arrogant tot en met. Gelukkig is Barney weer een beetje normaal aan het doen. Kan ik toch nog een Nederlander supporten, dit toernooi.
Meest vervelende trekje vind ik dat ie erg denigrerend kan doen over collega's. Had hij in het verleden nooit. Ik hoop dar deze nederlaag hem weer een beetje nederiger maakt.
Mooi, we mogen naar bed.
Ik had nog graag 3 setjes doorgekeken. Zat uiteindelijk weer lekker dicht bij elkaar.Mooi, we mogen naar bed.
Ik had nog graag 3 setjes doorgekeken. Zat uiteindelijk weer lekker dicht bij elkaar.
Hopelijk nu Lewis - Anderson als finale, anders hebben we niks meer te zeiken :jerry:
Maar wel een waarheid als een koe.Begon een beetje toen hij een gigantisch pak rammel kreeg van Kim Huybrechts, anderhalf jaar geleden. Met uitspraken als 'hij gaat nooit meer zo goed gooien als vandaag'. Dat was echt naar.
Iemand even een seintje als het begint aub.
21.00