Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Van Gerwen is het afgelopen jaar veranderd van een leuke, ietwat dommige, jongeman die heel goed pijltjes kan gooien in een hork eerste klas, die je elke wedstrijd weer een gigantische pak op de broek gunt. Arrogant tot en met. Gelukkig is Barney weer een beetje normaal aan het doen. Kan ik toch nog een Nederlander supporten, dit toernooi.
Meest vervelende trekje vind ik dat ie erg denigrerend kan doen over collega's. Had hij in het verleden nooit. Ik hoop dar deze nederlaag hem weer een beetje nederiger maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Meest vervelende trekje vind ik dat ie erg denigrerend kan doen over collega's. Had hij in het verleden nooit. Ik hoop dar deze nederlaag hem weer een beetje nederiger maakt.

Begon een beetje toen hij een gigantisch pak rammel kreeg van Kim Huybrechts, anderhalf jaar geleden. Met uitspraken als 'hij gaat nooit meer zo goed gooien als vandaag'. Dat was echt naar.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij heeft 2 pijlen gehad om terug te komen. Dit zie ik hem niet meer rechttrekken. Daarvoor gooit Lewis te constant.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hopelijk nu Lewis - Anderson als finale, anders hebben we niks meer te zeiken :jerry:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnt nu dat de halve finales toch zijn omgewisseld. Wel typisch, dan mogen Lewis en Van Barneveld snel weer aan de bak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan