Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Lekker ook weet met gokken.

25 op Smith gezet dat hij meer dan 11.5 180 ers gooit voor 2.05 .

En bij 2-0 achter 25 op Barney gezet voor 3.8 .
 

Pascallovic

Well-known member
Gadverdamme. En in de volgende ronde weer choken als het echt moet, dat mentale wrak. Van Gerwen had echt een kans om te winnen.

Barney ligt er de volgende ronde dus uit.


Barney gaat er gewoon af tegen Smith. Die wedstrijd van gisteren heeft zoveel energie gekost, dat kan niet twee keer achter elkaar.

En zeker aangezien hij bij de geringste tegenslag zijn huilgezicht opzet en minutenlang nee gaat schudden.

Hij is tegen Van Gerwen geen moment ?cht in de problemen geweest, dat gaat niet nog een keer gebeuren.
...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bewijst maar weer dat Van Barneveld meeleest en wij hem op scherp hebben gezet. Heren, jullie weten wat ons te doen staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jup, ik geef mijn ongelijk graag toe. Als je voor de tweede keer in twee dagen in staat bent om zo'n klassepot te spelen, dan verdien je mijn respect. Win dan ook het toernooi maar, Barney! Hoewel, Gary Anderson zit er ook nog in. En die man staat ze ook aardig te raken zullen we maar zeggen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Erg knap van Barney, wat een wedstrijd weer. Je weet het ook nooit met die man.

Ondertussen nog geen Engelsman in de halve finale.

Als Wright wint zou het de eerste keer ooit worden dat er geen enkele Engelsman in de halve finale staat.

Lekker ook weet met gokken.

25 op Smith gezet dat hij meer dan 11.5 180 ers gooit voor 2.05 .

En bij 2-0 achter 25 op Barney gezet voor 3.8 .

Heel netjes, gefeliciteerd!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof nooit dat er nu nog een darter rondloopt op het WK die Anderson gaat verslaan. Een Van Gerwen had het wellicht gekund.
 

inhethoekje

Active member
Zag vanmiddag een docu over van Gerwen, nou ja docu, meneer was zo vol van zichzelf dat hij een uur lang toernooiwinsten heeft op lopen dreunen.

Blijft een held die Barney, wat een kerel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon ook de zaal achter Barney. Daar weten ze beter om te gaan met helden uit de sport. Ook al raakt Van Barneveld nooit weer een dubbel, het blijft een held. Daar mogen jongens als Klaasen en Van Gerwen en al die mannen hem allemaal dankbaar voor zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan