Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.
?

?uti

Guest
Nou, laten we het zo zeggen: Als je Danny Noppert bent, kun je voor 'standaard' tops/tops gaan bij 80 over. En zelfs bij de topspelers zie je het zelden, na een S20 gaan ze alsnog voor een triple.

In de 4e klasse is S20, tops/tops eigenlijk heel arrogant. Voor iemand die geen toernooien wil gooien ivm bang te zijn af te gaan, is het zeker geen aanrader. Want je staat natuurlijk wel voor lul met je grote mannen finish die zelden lukt.


Ik heb tot nog toe geen toernooien gedaan omdat ik vond dat ik daar nog niet klaar voor was. Zo goed was ik pak-hem-beet een half jaar geleden namelijk niet. Toen liep het allemaal niet zo geweldig. Vanaf september, eigenlijk de start van de competitie, loopt het allemaal een stuk beter. Vanaf toen tot aan nu heb ik enorme stappen gemaakt. Nu acht ik mezelf wel klaar voor toernooi deelnames. Ik zeg niet dat ik ze eventjes ga winnen, zeker niet. Maar ik zal me ook niet kansloos weg laten spelen, een half jaar geleden was dat op zeker wel gebeurd.

Ben het er wel mee eens dat tops/tops heel arrogant over kan komen. Misschien ben ik dat ook wel een beetje. Ik ga ook graag voor de bullseye...net zoiets denk ik. Maar goed, uiteindelijk ga je gewoon voor de vakken waar je die dag een goed gevoel bij hebt. Als dat op tops is dan ga ik daar rustig 2x voor. Zeker als je tegenstander nog 100+ staat krijg je tegen de meeste spelers uit divisie 4 nog wel 3 pijlen de kans.


Jij zal op 1e Klasse niveau zitten, Z. Ik weet niet hoe vaak je tegen Ricardo gooit en wint?


Dat weet ik niet. Divisie 1 is niet wat het in een andere regio's ook is. Divisie 3 zou ik zonder twijfel wel kunnen doen, in 2 zou ik zeker tot de subtop meekunnen. Om hogerop te komen moet ik denk ik nog wat stappen maken. Vooral meer constant worden. Ik kan nog zomaar een leg 45 avg gooien terwijl het de leg ervoor nog 70+ lag. Dat nekt je tegen iemand die vrijwel nooit onder de 60 avg komt.

Ik heb al een hele tijd niet meer tegen Ricardo gegooid. De meeste potjes tegen hem zijn van v??r september, toen was het nog niet geweldig met mij, maar bij vlagen best goed. Hij heeft meer van mij gewonnen dan ik van hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Straks om kwart voor tien, ongeveer, gooit Davy van Baelen. Die gooit bij Parkstad Security in de Hoofdklasse hier. Daar heb ik op de Fortuna Masters nog een leg van gepakt in de poulefase :rumcolaa:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op 125 staan, een t20 en een enkele bull gooien en dan vragen of je tops over hebt. :eek:mg:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan