Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb best veel gezien van dit toernooi via dat youtubekanaal. En op zich valt het me niet tegen hoor. Het niveau ligt weliswaar een stuk lager dan bij de PDC, de wedstrijden zijn wel spannend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn ook amateurs h?. Althans de meeste..

Klopt.

Ik ben benieuwd wie er dit jaar de overstap naar de PDC gaat maken. Durrant schijnt wel zeker te gaan, zeker als hij het toernooi wint. Maar ik hoop toch ook wel op Noppert en Geert de Vos.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Noppert heeft op Facebook gezegd dat hij dit seizoen/kalenderjaar bij de BDO afmaakt
 

Miramar

Well-known member
Klopt.

Ik ben benieuwd wie er dit jaar de overstap naar de PDC gaat maken. Durrant schijnt wel zeker te gaan, zeker als hij het toernooi wint. Maar ik hoop toch ook wel op Noppert en Geert de Vos.
Durrant zal dan een tandje bij moeten schakelen qua gemiddelde. Dat zal met extra trainen goed komen maar dan nog zal ie rond plaats 25-30 terecht komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Durrant zal dan een tandje bij moeten schakelen qua gemiddelde. Dat zal met extra trainen goed komen maar dan nog zal ie rond plaats 25-30 terecht komen.

Dit toernooi wel, maar ik heb hem vorig jaar bijna alleen maar wedstrijden met minimaal 96 gemiddeld zien gooien. Als hij het nog ietsje kan opschalen, dan denk ik dat hij uiteindelijk dicht in de buurt van plek 16 kan komen.
 

Jozsef

New member
Ik kijk al jaren niet meer, maar Fitton was vroeger (met The Count) mijn favoriet. Waar kon je ook alweer kijken, en hoe laat is die match?
 
?

?uti

Guest
Durrant zal dan een tandje bij moeten schakelen qua gemiddelde. Dat zal met extra trainen goed komen maar dan nog zal ie rond plaats 25-30 terecht komen.

Durrant kan het PDC niveau wel aan, als hij naar de PDC zou gaan speelt hij veel vaker tegen betere spelers dan nu het geval is. Daarmee zal zijn eigen niveau ook omhoog gaan. Durrant en Noppert zouden eigenlijk naar de PDC moeten. Al snap ik wel dat Noppert heeft gezegd dat hij nog minimaal een jaar BDO blijft gooien. Hij moet eigenlijk met iets meer status de PDC binnen stappen, daar gaat hij het komende jaar wel aan werken. Op dit moment smijt Noppert rond de 40.000 euro per jaar aan prijzengeld bij elkaar en heeft hij onlangs een vaste aanstelling gekregen bij zijn werkgever. Die gaat nog even een jaartje op deze voet verder en maakt dan gewoon de sprong.
 

DeMaster

Active member
Thanks!

Zonder Martin Fitzmaurice wordt Lakeside nooit meer de oude.

Eens. De Koning der walk-on's:duim:

Zonde, alle charme is verdwenen van dit toerooi wat ooit zo groots was. Eerst The Embassy wat nu Lakeside is. De PDC heeft dit toernooi als het ware 'gesloopt'. Goede oude tijd met Hankey, van Barneveld, Adams, Fitton, Fordham, Walton, King.
 

de waan

Well-known member
Durrant zal dan een tandje bij moeten schakelen qua gemiddelde. Dat zal met extra trainen goed komen maar dan nog zal ie rond plaats 25-30 terecht komen.

Valt zo weinig van te zeggen allemaal. Van de Pas gooide geen knikker bij de BDO, maar zit nu al dicht tegen de top tien aan bij de PDC. Ook Norris heeft zich nog duidelijk verbeterd, terwijl bijvoorbeeld Green en Kist zijn blijven hangen op hun oude BDO-niveau.
 

SanMark.

Well-known member
Durrant zal dan een tandje bij moeten schakelen qua gemiddelde. Dat zal met extra trainen goed komen maar dan nog zal ie rond plaats 25-30 terecht komen.

Bij de Grand slam of darts kon hij al aardig mee komen met de spelers van de PDC.

Dus die zou de stap naar de top 25 wel moeten kunnen maken, en na een paar jaar waarschijnlijk wel top 15 maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat er de komende jaren nog weer bij doorbreekt. Want zo'n Cadby is top 10 materiaal.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Valt zo weinig van te zeggen allemaal. Van de Pas gooide geen knikker bij de BDO, maar zit nu al dicht tegen de top tien aan bij de PDC. Ook Norris heeft zich nog duidelijk verbeterd, terwijl bijvoorbeeld Green en Kist zijn blijven hangen op hun oude BDO-niveau.

PDC is nogal anders dan de BDO. Het publiek is veel rumouriger, de druk is veel groter, de sfeer tussen de spelers is bij de BDO heel vriendelijk en bij de PDC juist keihard. Sommige spelers worden juist beter door die extra druk (Van de Pas bijvoorbeeld), anderen juist niet.
 

Miramar

Well-known member
Durrant kan het PDC niveau wel aan, als hij naar de PDC zou gaan speelt hij veel vaker tegen betere spelers dan nu het geval is. Daarmee zal zijn eigen niveau ook omhoog gaan. Durrant en Noppert zouden eigenlijk naar de PDC moeten. Al snap ik wel dat Noppert heeft gezegd dat hij nog minimaal een jaar BDO blijft gooien. Hij moet eigenlijk met iets meer status de PDC binnen stappen, daar gaat hij het komende jaar wel aan werken. Op dit moment smijt Noppert rond de 40.000 euro per jaar aan prijzengeld bij elkaar en heeft hij onlangs een vaste aanstelling gekregen bij zijn werkgever. Die gaat nog even een jaartje op deze voet verder en maakt dan gewoon de sprong.
Als Noppert de BDO titel pakt zou het weleens heel snel kunnen gaan. Vooralsnog denk ik dat Durrant beter is op dit moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan