Darten

Pascallovic

Well-known member
Ik heb een half jaar geleden het appartement bij jou aan de overkant gehuurd en zit je nu al een tijdje met een verrekijker in de gaten te houden. Mooie gele onderbroek had je aan, gisteravond.
Zeemannetje. Van topkwaliteit het spul daar.
 

zwammy

Well-known member
Doen er ook nog bekende mensen mee? En dan heb ik het niet over een stel Nederlanders waar ik nog nooit van gehoord heb.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Duitser Michael Unterbuchner laat weer een typisch probleem van veel BDO spelers zien. In zijn voorronde partij tegen de Canadees David Cameron was het scorend erg goed, zou niet misstaan bij de PDC. De 180's en 140's kwamen achter elkaar, maar hij wist zijn dubbels gewoon niet af te maken. Daardoor ging het door tot diep in de 5e set, die hij uiteindelijk wel won. Gezien het niveau van zijn tegenstander had hij bij een normaal niveau op dubbels gewoon makkelijk met 3-0 gewonnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Andy Baetens - Scott Baker nu. Dat kon weleens een aardige partij worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doen er ook nog bekende mensen mee? En dan heb ik het niet over een stel Nederlanders waar ik nog nooit van gehoord heb.

Als je het darten een klein beetje gevolgd hebt in de afgelopen tien jaar, dan zullen deze namen je wel bekend voor komen:

Glen Durrant, Scott Mitchell, Wesley Harms, Darryl Fitton, Scott Waites, Martin Adams, Danny Noppert en Gary Robson.
 

zwammy

Well-known member
Als je het darten een klein beetje gevolgd hebt in de afgelopen tien jaar, dan zullen deze namen je wel bekend voor komen:

Glen Durrant, Scott Mitchell, Wesley Harms, Darryl Fitton, Scott Waites, Martin Adams, Danny Noppert en Gary Robson.

:duim:

Die ken ik inderdaad allemaal. Van de rest heb ik nog nooit gehoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
:duim:

Die ken ik inderdaad allemaal. Van de rest heb ik nog nooit gehoord.

Snap ik. De aandacht voor de BDO wordt met het jaar minder. Een paar jaar terug was er nog weleens een toernooi op tv, maar dat is tegenwoordig ook niet meer. Het is dat ik een meer dan gemiddelde interesse voor de sport heb en daardoor wat BDO accounts op social media volg, regelmatig wat uitslagen (en gemiddeldes) opzoek en de grotere toernooien via streams volg. Maar dan nog ken ik bijna de helft van de deelnemers niet of amper.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het niveau in de tweede ronde bij de Lakeside viel me alleszins mee. In de meeste partijen gooide beide spelers rond de 95 gemiddeld. Dat is dan wellicht geen PDC standaard, maar het is wel genoeg vermaak.
 
Bovenaan