Hoe weet je dat:hsv:
Ik heb een half jaar geleden het appartement bij jou aan de overkant gehuurd en zit je nu al een tijdje met een verrekijker in de gaten te houden. Mooie gele onderbroek had je aan, gisteravond.
Hoe weet je dat:hsv:
Zeemannetje. Van topkwaliteit het spul daar.Ik heb een half jaar geleden het appartement bij jou aan de overkant gehuurd en zit je nu al een tijdje met een verrekijker in de gaten te houden. Mooie gele onderbroek had je aan, gisteravond.
Wordt het sowieso nog ergens uitgezonden?
(Niet Pascallovic, het darten)
Met een geweldige chatbox er naast, waarin op een hoog niveau de wedstrijden worden besproken.:rumcolaa:Ja, op het youtube kanaal van de BDO.
Met een geweldige chatbox er naast, waarin op een hoog niveau de wedstrijden worden besproken.:rumcolaa:
Dat haar...
Doen er ook nog bekende mensen mee? En dan heb ik het niet over een stel Nederlanders waar ik nog nooit van gehoord heb.
Prima wedstrijd.
Als je het darten een klein beetje gevolgd hebt in de afgelopen tien jaar, dan zullen deze namen je wel bekend voor komen:
Glen Durrant, Scott Mitchell, Wesley Harms, Darryl Fitton, Scott Waites, Martin Adams, Danny Noppert en Gary Robson.
:duim:
Die ken ik inderdaad allemaal. Van de rest heb ik nog nooit gehoord.