Anders moet ie zijn ton inleveren die hij net met de wereldtitel verdiend heeft.Dan is Durrant ook niet goed snik dat ie nog bij de BDO blijft hangen.
Anders moet ie zijn ton inleveren die hij net met de wereldtitel verdiend heeft.
Hij mag elk moment weg, maar dan is ie het grote deel van zijn ton kwijt. Als ie over een maand weggaat, mag ie zijn ton wellicht wel houden, maar kan ie zich echter nergens meer voor kwalificeren, omdat de tourkaarten dan al verdeeld zijn en de Challange Tourkaarten ook. Dan heeft weggaan geen nut meer en kan je net zo goed een jaar blijven.Hoe lang moet hij blijven ?
Zouden dat soort idiote regels stand houden voor een rechter?Anders moet ie zijn ton inleveren die hij net met de wereldtitel verdiend heeft.
Ik heb geen verstand van Brits recht, ik durf het niet te zeggen.Zouden dat soort idiote regels stand houden voor een rechter?
Zouden dat soort idiote regels stand houden voor een rechter?
en de 3e en laatste vandaag is Dootson die finale won van Aspinall. Dootson is al 56 jaar oud en gooide in 2017 op de challenge tour wel 1200 pond bij elkaar (vooral dankzij 1 kwartfinale).
Ik ben benieuwd of O'Shea het haalt. Ik heb toch het gevoel dat hij een paar jaar te laat is. Bij de BDO presteert hij al een tijdje weinig meer.
Op basis van zijn prestaties kan ik het mij niet voorstellen. Die is op zijn retour, net als Fitton.Ik ben benieuwd of O'Shea het haalt. Ik heb toch het gevoel dat hij een paar jaar te laat is. Bij de BDO presteert hij al een tijdje weinig meer.