Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen Jamie Lewis in de Premier League. Dit zijn de namen:

MVG, Wright, Cross, Anderson, Gurney, Suljovic, Barney, Whitlock, Smith en Price.

Pascallovic

Well-known member
Kijkend naar hoe Whitlock de laatste maanden gooit onbegrijpelijk dat hij is geselecteerd. Die haalt momenteel als ie een topdag heeft 95 gemiddeld. Alleen heeft ie die niet zo vaak.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Whitlock heeft in 2017 'gewoon' 3 PDC toernooien gewonnen, 2x een UK Open Qualifier en 1x een Players Championship. Hij staat 9e op de Order of Merit. Op zijn huidige vorm na is er weinig op aan te merken om hem mee te laten doen

Pascallovic

Well-known member
Whitlock heeft in 2017 'gewoon' 3 PDC toernooien gewonnen, 2x een UK Open Qualifier en 1x een Players Championship. Hij staat 9e op de Order of Merit. Op zijn huidige vorm na is er weinig op aan te merken om hem mee te laten doen
Laat huidige vorm nou een uitstekende reden zijn om iemand wel of niet uit te nodigen. Op het WK stelde men ook terecht de vraag of je het iemand met deze vorm wel aan moest doen om Premier League te spelen, wetende wat het effect van Premier League kan zijn op de prestaties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Laat huidige vorm nou een uitstekende reden zijn om iemand wel of niet uit te nodigen. Op het WK stelde men ook terecht de vraag of je het iemand met deze vorm wel aan moest doen om Premier League te spelen, wetende wat het effect van Premier League kan zijn op de prestaties.

Nou ja, wie dan wel? Je kunt toch niet van den Bergh op basis van ??n titel en een aardige vorm toelaten tot de Premier League? Natuurlijk heeft hij voor de toekomst alles mee, z'n dansje, geen vervelnde saaie gozer en hij kan gooien. Maar niet nu. Krijg je misschien wat Michael Smith had, week in, week uit op je kloten en een dip van hier tot Tokyo.

Pascallovic

Well-known member
Nou ja, wie dan wel? Je kunt toch niet van den Bergh op basis van ??n titel en een aardige vorm toelaten tot de Premier League? Natuurlijk heeft hij voor de toekomst alles mee, z'n dansje, geen vervelnde saaie gozer en hij kan gooien. Maar niet nu. Krijg je misschien wat Michael Smith had, week in, week uit op je kloten en een dip van hier tot Tokyo.
Als we van den Bergh niet kunnen toelaten op basis van de prestaties van de laatste 3 maanden, waarom Whitlock dan wel op basis van de prestaties van 10 maanden geleden? Waarom is het niet erg om Whitlock in die dip (voor zo ver hij die niet al heeft) te gooien en bij van den Bergh wel? Ik zou dan eerder voor Van den Bergh of Kyle Anderson gaan. Die lijken toch een betere vorm te hebben en hebben ook wat toernooitjes gewonnen afgelopen jaar.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Whitlock heeft ook zijn nationaliteit mee denk ik. Hij heeft ook nog 5 halve/kwartfinales gespeeld op die toernooien, dus hij is wel degelijk constant bezig. Alleen nu niet. De PDC heeft gelukkig geleerd van Michael Smith, je moet zo'n jonge jongen als vd Bergh niet naar de kloten gooien. Kyle Anderson of Whitlock, dan ga je toch voor Whitlock?

erka

Well-known member
De top4 van de wereld is zeker, en de rest wordt aangewezen als ik het goed heb begrepen. Waarom doen ze geen systeem waarin de beste 8 van de vorige Premier League zich automatisch plaatsen voor de nieuwe, de laatste 2 niet (die worden toch al halverwege ge?limineerd), en die vervangen worden door de 2 beste van het afgelopen WK? Neem je vorm ook een beetje mee. En mochten er twee gelijk zijn ge?indigd op het WK (zelfde ronde eruit) dan geldt de hoogste ranking.
Veel eerlijker.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De top4 van de wereld is zeker, en de rest wordt aangewezen als ik het goed heb begrepen. Waarom doen ze geen systeem waarin de beste 8 van de vorige Premier League zich automatisch plaatsen voor de nieuwe, de laatste 2 niet (die worden toch al halverwege ge?limineerd), en die vervangen worden door de 2 beste van het afgelopen WK? Neem je vorm ook een beetje mee. En mochten er twee gelijk zijn ge?indigd op het WK (zelfde ronde eruit) dan geldt de hoogste ranking.
Veel eerlijker.

Dinosaurus :) Zo krijg je nooit doorstroming.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben het eens met erka.

Zo krijg je ieder jaar twee andere namen. Dat is op 10 namen doorstroming genoeg.

SanMark.

Well-known member
Veel eerlijker.

Dan zou je dit jaar opgescheept zitten met Chisnal, Adrian Lewis en James Wade.

Ik vind juist dat ze het op deze manier prima doen. Top 4 geplaatst en voor de rest op aanwijzing. Ze willen de darts sport promoten het liefst over heel de wereld dus ze proberen dan ook alle windstreken aan de ochey te krijgen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Iemand dat verhaal van die man uit Brunei gehoord? Die heeft zich geplaatst voor Lakeside en heeft thuis (in zijn paleis...) gewoon even het Lakeside podium nagebouwd. Oefenplekje.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Iemand dat verhaal van die man uit Brunei gehoord? Die heeft zich geplaatst voor Lakeside en heeft thuis (in zijn paleis...) gewoon even het Lakeside podium nagebouwd. Oefenplekje.

Ja ik hoorde het bij darts inside. Aardig gek.

Jamel

Administrator
Forumleiding

24991202_2024115184525249_360222908540184745_n.jpg

22728863_1995188744084560_7422138954642883129_n.jpg

Bovenaan