Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bestaat er iets irritanters dan die nieuwe Albert Heijn reclame? Gewoon elk reclameblok bij het darts zie ik hem weer. :werder:
 

SanMark.

Well-known member
Bestaat er iets irritanters dan die nieuwe Albert Heijn reclame? Gewoon elk reclameblok bij het darts zie ik hem weer. :werder:

Ja de 'focus reclame' van zilveren kruis of Achmea of ??n of andere oplichtersbende. Die gast wil ik wel gewoon door mijn autoradio heentrekken.

Als die reclame begint zet ik gelijk een andere zender op. Idem met de reclame van Zamdro of Zandro .
 

Joost

Well-known member
Ja de 'focus reclame' van zilveren kruis of Achmea of ??n of andere oplichtersbende. Die gast wil ik wel gewoon door mijn autoradio heentrekken.

Als die reclame begint zet ik gelijk een andere zender op. Idem met de reclame van Zamdro of Zandro .

Alle zorgverzekeringreclames op de radio maken ook goede kans.

Overigens wenst Keukenconcurrent SanMark veel succes bij de volgende post!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Allemaal goede kandidaten, maar nog geen eentje is er erger dan dat valse gejank van die gespeeld vrolijke AH-medewerkers en hun debiele heen en weer geschommel.
 

Pascallovic

Well-known member
Allemaal goede kandidaten, maar nog geen eentje is er erger dan dat valse gejank van die gespeeld vrolijke AH-medewerkers en hun debiele heen en weer geschommel.
Vrolijke AH-medewerkers. Die ben ik in de 11 jaar dat ik er heb gewerkt niet tegengekomen.
 

JFK

Well-known member
Ja de 'focus reclame' van zilveren kruis of Achmea of ??n of andere oplichtersbende. Die gast wil ik wel gewoon door mijn autoradio heentrekken.

Als die reclame begint zet ik gelijk een andere zender op.
Die zijn erg h??
"Dit is meneer De Vries. Meneer De Vries heeft hepatitis A t/m E.
Wij van Zilveren Kruis vinden dat Meneer De Vries in een ziekenhuis moet liggen.
Dankzij Zilveren Kruis krijgt Meneer De Vries de zorg die hij verdient."

Hier word ik echt agressief van!
 

SanMark.

Well-known member
Die zijn erg h??
"Dit is meneer De Vries. Meneer De Vries heeft hepatitis A t/m E.
Wij van Zilveren Kruis vinden dat Meneer De Vries in een ziekenhuis moet liggen.
Dankzij Zilveren Kruis krijgt Meneer De Vries de zorg die hij verdient."

Hier word ik echt agressief van!

Nee die is het niet, het gaat als volgt focus om wat je belangrijk vind, en dan dat je moet opletten tijdens een auto rit omdat je dan thuis een cadeautje van je dochter kan ontvangen of zo. Geen flauw idee welke oplichtersbende erbij hoort maar dan heb ik de neiging om wat kapot te maken.
 
Bovenaan