Darten

SanMark.

Well-known member
MvG en Anderson niet in top vorm en de nummers 3 ( of Wright moet de nummer 2 zijn) en 4 er al uit.

Dit kan allemaal wel eens zeer close gaan worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Van Gerwen was de eerste twee ronden in prima vorm met 108 en 106 gemiddeld. Moet zien dat het vanavond close gaat worden met Barney, want die moet weer boven zijn kunnen gaan gooien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Lewis dendert lekker door hoor.

Het is dat ik me bij darts geen enkel middel voor kan stellen wat de prestaties kan bevorderen, anders zou ik vermoeden dat hij doping heeft gebruikt. Het is echt ongekend hoe goed hij dit toernooi gooit, als je het vergelijkt met zijn prestaties in de afgelopen twee jaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Jammer, weer geen spannende wedstrijd. Wel heel knap natuurlijk van Lewis dat ie weer zo'n niveau kan halen. Als ie zo gooit, dan moet de winnaar van Anderson - Taylor ook nog flink aanpoten.
 

SanMark.

Well-known member
Het is dat ik me bij darts geen enkel middel voor kan stellen wat de prestaties kan bevorderen, anders zou ik vermoeden dat hij doping heeft gebruikt. Het is echt ongekend hoe goed hij dit toernooi gooit, als je het vergelijkt met zijn prestaties in de afgelopen twee jaar.

En hij staat hier alleen maar omdat van den Bergh jeugdwereldkampioen is geworden , en daardoor kreeg hij zijn plek op het WK.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En hij staat hier alleen maar omdat van den Bergh jeugdwereldkampioen is geworden , en daardoor kreeg hij zijn plek op het WK.

Ja precies. Hij werd slechts derde op het allerlaatste kwalificatietoernooi, achter Ted Evetts en Brandon Dolan.
 

Reinoud

Well-known member
Zijn de wedstrijden van vanavond later nog eens integraal live terug te zien? Wellicht via YouTube?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cross doet gewoon wat hij al het hele jaar doet en dat is onverstoorbaar zeer goed gooien. Dimitri is nog een beetje shaky, en dus wint Cross de eerste set met 0-3.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik me niet vergis dan gooit Satyr weleens tegen Van den Bergh. Erg benieuwd hoe ver dat niveau dan uit elkaar ligt.
 
Bovenaan