Hij haalde de laatste 64 en hij had de laatste 32 moeten halen om het prijzengeld mee te laten tellen.Hoe werkt die Order of Merit nu eens eigenlijk? Ik zag 'm gisteren voorbij komen, daar stond Danny Baggish op £ 1.500. Hij haalde op het WK echter de laatste 32, wat £ 25.000 was. Wat mis ik?
Overigens is het OM een onderzoek gestart naar Matchfixing.
Last 64 | ||
3 V 1 | Jelle Klaasen | |
3 V 1 | Mark McGeeney | |
3 V 0 | Jan Dekker | |
3 V 2 | Jose Perales | |
3 V 0 | Ritchie Edhouse | |
3 V 1 | Kyle Anderson | |
3 V 1 | Ian White | |
3 V 2 | Benito van de Pas | |
3 V 1 | Michael Smith | |
3 V 0 | Josh Payne | |
3 V 2 | Cristo Reyes | |
3 V 0 | Yuki Yamada | |
3 V 0 | Brendan Dolan | |
3 V 0 | Steve West | |
3 V 1 | Danny Baggish |
Date | Tournament | Category | Round | Prize |
01/01/2020 | PDC World Championship | WC | Last 64 | £15,000 |
05/07/2019 | US Darts Masters | U | Last 16 | £1,250 |
24/08/2008 | Atlanta Players Championship | Pro Tour | Last 64 | £75 |
26/08/2007 | Atlanta Players Championship | Pro Tour | Last 64 | £75 |
De ranking wordt bepaald door het prijzengeld gewonnen over de afgelopen twee seizoenen. Zegt wikiHoe werkt die Order of Merit nu eens eigenlijk? Ik zag 'm gisteren voorbij komen, daar stond Danny Baggish op £ 1.500. Hij haalde op het WK echter de laatste 32, wat £ 25.000 was. Wat mis ik?
Overigens is het OM een onderzoek gestart naar Matchfixing.
Dit is 2020. Dit jaar kwam hij een ronde verder. Ik wist niet dat je de laatste 32 moest halen voor het meetellen van het prijzengeld, maar dat zou nu dan toch moeten gelden?Hij haalde de laatste 64 en hij had de laatste 32 moeten halen om het prijzengeld mee te laten tellen.
Last 64 3 V 1Jelle Klaasen 3 V 1Mark McGeeney 3 V 0Jan Dekker 3 V 2Jose Perales 3 V 0Ritchie Edhouse 3 V 1Kyle Anderson 3 V 1Ian White 3 V 2Benito van de Pas 3 V 1Michael Smith 3 V 0Josh Payne 3 V 2Cristo Reyes 3 V 0Yuki Yamada 3 V 0Brendan Dolan 3 V 0Steve West 3 V 1Danny Baggish
Ik heb even gevraagd en de reden is dat Baggish geen tourcard had tijdens het WK, die heb je nodig voor de OoM. Pas in de afgelopen Q-school heeft hij een tourcard gehaald, dus vanaf die dag telt zijn prijzengeld mee.Dit is 2020. Dit jaar kwam hij een ronde verder. Ik wist niet dat je de laatste 32 moest halen voor het meetellen van het prijzengeld, maar dat zou nu dan toch moeten gelden?
Helder, bedankt!Ik heb even gevraagd en de reden is dat Baggish geen tourcard had tijdens het WK, die heb je nodig voor de OoM. Pas in de afgelopen Q-school heeft hij een tourcard gehaald, dus vanaf die dag telt zijn prijzengeld mee.
Hoeveel uur per week sta je aan het bord ?
En hoe is dat verdeelt in wedstrijden en trainingen ?
Ik heb geen idee. Wat je vaak ziet, is dat mensen thuis beter gooien dan tijdens een wedstrijd in een cafe of in ieder geval iets competitief. Dat merk ik nu ook, een vriend van me wint eigenlijk nooit van me, maar nu met dat online heeft hij echt een grote piek gemaakt. Lekker thuis, muziekje erbij en lekker gooien.Maar daar zou je dus nog wel veel winst kunnen pakken ?