Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, het waren een paar spannende dagen, maar niet voor hem, hij speelde ruim voldoende om echt in gevaar te komen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het knap. Die man heeft daar alles te verliezen. En ik heb weleens begrepen dat die Q-school dagen echt slopend zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het knap. Die man heeft daar alles te verliezen. En ik heb weleens begrepen dat die Q-school dagen echt slopend zijn.
Dat klopt, maar ik heb meer dan een week alles gevolgd daar en Barney is echt geen seconde in de positie geweest dat hij ernaast zou grijpen. Hij had op de laatste dag officieel nog 1 zege nodig, omdat hij de dag ervoor in de eerste ronde met 6-5 verloor, en die pakte hij.

Maar de Q-school is inderdaad wel zwaar ja.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, en als je die 7 wint, ben je ook klaar, dan mag je ook niet meer meedoen. Barney heeft op één dag na steeds (minimaal) 5x gegooid, dus die heeft wel wedstrijd ritme opgebouwd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo knap van hem! Echt leuk. Hopelijk gaat hij ook op tv toernooien mooie dingen laten zien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jitse van der Wal gooide een negendarter, maar verloor wel. De jongen (18 jaar pas) waar hij van verloor, gooide een ronde eerder zelf nog een negen darter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Gerwen altijd weer met die standaard antwoorden:

- "Normaal gesproken gooien ze niet al die finishes tegen mij"
- "Ik kan het alleen mezelf verwijten"
- "Ook al gooit hij zo goed, ik mag nooit van hem verliezen"
- "Ik heb hem niet genoeg onder druk gezet"
- "Ik ben de aller beste, dit mag mij niet gebeuren"

Over irritant gesproken.
 

Miramar

Well-known member
Van Gerwen altijd weer met die standaard antwoorden:

- "Normaal gesproken gooien ze niet al die finishes tegen mij"
- "Ik kan het alleen mezelf verwijten"
- "Ook al gooit hij zo goed, ik mag nooit van hem verliezen"
- "Ik heb hem niet genoeg onder druk gezet"
- "Ik ben de aller beste, dit mag mij niet gebeuren"

Over irritant gesproken.
Hij begint in de gaten te krijgen dat de nieuwe lichting nergens meer bang voor is en vrijuit kan gooien zoals MvG zelf altijd deed.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren een toernooitje gegooid, dit is wel ongeveer wat ik tegenwoordig gooi. Een jaar geleden hadden er 5 punten meer gemiddeld bij gemogen.
1.png

2.png
 
Bovenaan