Darten

Reinoud

Well-known member
Daar heeft het niets mee te maken, want zo goed als iedereen vind legs play minder aantrekkelijk dus er kijken simpelweg ook minder mensen( of haken ergens in het midden van de partij af) naar dus er kijken dan ook minder naar de reclame.

Helder. Ben het er wel mee eens.

Begreep dat dit vanuit Sky wel een argument is
 

SanMark.

Well-known member
Oke.

Het zijn vermoedelijk allemaal wel toernooien die opgericht zijn in the early days van de PDC.

Dus er zal ongetwijfeld een gedachte achter zitten , behalve dat ze natuurlijk niet elk toernooi hetzelfde format wilden hebben.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij darters zelf is een setsysteem niet populair. Je kunt dan meer legs winnen en toch verliezen.

En in competitieverband is dat ook niet te doen, dat duurt veel te lang.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe gaat het eigenlijk met dat zogenaamde wereldtalent Corey Cadby waarvan ze 3 jaar geleden al riepen dat ie de wereld ging veroveren en de concurrent voor van Gerwen zou worden. Ik zie dat hij zich vooralsnog niet heeft geplaatst voor het WK, net als vorig jaar.
 

MWLC

Well-known member
Hoe gaat het eigenlijk met dat zogenaamde wereldtalent Corey Cadby waarvan ze 3 jaar geleden al riepen dat ie de wereld ging veroveren en de concurrent voor van Gerwen zou worden. Ik zie dat hij zich vooralsnog niet heeft geplaatst voor het WK, net als vorig jaar.

Houden zo,wat een irritante lul is dat zeg.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe gaat het eigenlijk met dat zogenaamde wereldtalent Corey Cadby waarvan ze 3 jaar geleden al riepen dat ie de wereld ging veroveren en de concurrent voor van Gerwen zou worden. Ik zie dat hij zich vooralsnog niet heeft geplaatst voor het WK, net als vorig jaar.

Vorig jaar mocht hij UK niet in, nu schijnt hij persoonlijke problemen te hebben.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heeft iig weer een visum voor Engeland.

Een paar niveautjes lager heb ik mijn eerste officiele wedstrijd gewonnen in de Superleague. Ook mooi.
 

Pascallovic

Well-known member
Benito van de Pas heeft zich op het laatste moment nog geplaatst voor het WK. Daarmee komt de teller op 11 Nederlandse deelnemers.
 

de waan

Well-known member
Ik zag vanmiddag nog even wie er allemaal meededen aan dat kwalificatietoernooi, maar er ontbreken dus aardig wat namen. Hoe lang is het bijvoorbeeld geleden dat Jamie Lewis heel ver kwam op het WK? Twee jaar?
 

Maasveld

Well-known member
Ik zag vanmiddag nog even wie er allemaal meededen aan dat kwalificatietoernooi, maar er ontbreken dus aardig wat namen. Hoe lang is het bijvoorbeeld geleden dat Jamie Lewis heel ver kwam op het WK? Twee jaar?
Twee jaar geleden. Toch wel een aantal aardige namen die het niet gehaald hebben inderdaad.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zag vanmiddag nog even wie er allemaal meededen aan dat kwalificatietoernooi, maar er ontbreken dus aardig wat namen. Hoe lang is het bijvoorbeeld geleden dat Jamie Lewis heel ver kwam op het WK? Twee jaar?
2018 inderdaad. Dat geld telt dus nog gewoon mee voor de plaatsing van dit toernooi. Vorig jaar 4e ronde op het WK, dus dat is ook gewoon prima. Heeft er in de rest van de afgelopen 2 jaar amper iets bij gehaald. Nummer 34 van de wereld is ie en daarmee staat ie gewoon hoger dan Barney. Ik weet niet wat Jamie Lewis heeft gedaan, maar het is natuurlijk best kansloos als je niet in staat bent om 1 van de 96 plaatsen te bemachtigen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Loting PDC WK 2020 Nederlanders
Eerste ronde

Vincent van der Voort – Keane Barry
Ron Meulenkamp – Ben Robb
Raymond van Barneveld – Darin Young
Jelle Klaasen – Kevin Burness
Geert Nentjes – Kim Huybrechts
Jan Dekker – Ryan Joyce
Benito van de Pas – Gabriel Clemens

Tweede ronde
Michael van Gerwen – Jelle Klaasen/Kevin Burness
Jermaine Wattimena – Luke Humphries/Devon Petersen
Jeffrey de Zwaan – Raymond van Barneveld/Darin Young
Danny Noppert – Steve Lennon/Callan Rydz
 
Bovenaan