Darten

SanMark.

Well-known member
25K aan ponden moet hij ongeveer halen om voorronde te mogen spelen. Hij zit nu al op 10 of 11K. Dus dat moet makkelijk haalbaar zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
25K aan ponden moet hij ongeveer halen om voorronde te mogen spelen. Hij zit nu al op 10 of 11K. Dus dat moet makkelijk haalbaar zijn.

Als ie normaal speelt wel, maar dat doet ie al een tijdje niet meer. De grote toernooien mag ie al niet meer meedoen en moet ie ook kwalificatie spelen. Terwijl hij inmiddels van iedereen kan verliezen. Gaat echt niet simpel worden. Stel hij haalt het WK wel, daar kan hij in zijn huidige toestand ook niet veel klaarspelen.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Van Gerwen verliest in Hildesheim met 6-4 van Keegan Brown met een gemiddelde van 108.
Brown gooide 104 gemiddeld en was 100% (!) op zijn dubbels.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo, vanavond de laatste pot in de competitie. Het was persoonlijk een zeer goed jaar, met diverse toernooiwinsten en weinig verloren partijen. Als team zijnde ging het ook prima, we promoveerden naar de hoogste klasse in Zuid-Limburg en eindigden keurig als 5e van de 12 teams. De bond op vrijdag organiseert ook nog 7 toernooien en daar zit een dikke beker aan verbonden. Die beker mocht ik na 6 toernooien al reserveren, want ik won die ranking.

ew8de3.png

Op donderdag houden we de shortlegs niet bij.

Het verschil tussen donderdag en vrijdag is op zich logisch. Op donderdag speelden we dit seizoen op het ??n na hoogste niveau en dus heb je minder weerstand en hoeft het niet altijd. Ook heb ik op donderdag niet alles gegooid.

Toch nog ??n klein minpuntje, ik had op donderdag al mijn single partijen gewonnen, tot afgelopen week. Ik weet niet wat die man in de koffie had, maar hij gooide alles en ook meteen uit. Helaas, had graag ongeslagen gebleven.
 

Unregistere

Well-known member
De deelname van Raymond van Barneveld aan het Players Championship in Barnsley kwam vandaag ernstig in gevaar, omdat EasyJet vergeten was de bagage van 'Barney' te vervoeren. Het werd even spannend, maar er zijn mensen gevonden die hem shirts en pijlen willen lenen. Een andere darter besloot ook om hem te helpen en leende zijn broek uit aan de 52-jarige Van Barneveld. Deze hulpstroom kwam op gang nadat Barney op Twitter liet weten dat hij 'in shock' was. :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de laatste tijd een beetje last van mijn uitstekende periode, zeg maar het afgelopen jaar. Mentaal gezien dan. Druk op mezelf leggen dat ik verwachtingen moet waarmaken. Op toernooien de finale 'moeten' halen. Ik heb sinds mijn verjaardag, half juni, 9 toernooien gegooid, waarvan ik 8x de finale haalde, maar ook 8x verloor. 5x terecht, 3x onnodig. Tussendoor won ik nog wel 3x een finale in koppeltoernooien. Dus qua gooien ging het wel, maar ik merkte dat ik last van stress/faalangst kreeg. Ik herkende het wel, dat scheelt. De afgelopen weken ging ook het gooien achteruit en miste ik 3 toernooien op rij de halve finale. En waar ik me druk om maakte, negatieve reacties bijv, gebeurde uiteraard niet.

Afgelopen zondag hadden we een kwalificatie toernooi voor een toernooi in Engeland. Daar ging het alweer een stuk beter, mede omdat ik zonder verwachting ging gooien. Ik verloor van iemand die beter gooide dan mij en niet omdat ik slecht gooide. Dan is het wat makkelijker te accepteren natuurlijk.

Hopen dat het nu weer wat beter gaat.
 

SanMark.

Well-known member
Met iemand praten kan denk ik wel helpen.

John Troost of zo.

Succes met het uit de mentale dip komen. Dat komt bij darters wel vaker voor.
 

de waan

Well-known member
Die dartwedstrijden tot 16 gewonnen legs, of nog meer, zijn echt een verschrikking. Tergend saai. Waarom geen setsysteem?
 

SanMark.

Well-known member
Die dartwedstrijden tot 16 gewonnen legs, of nog meer, zijn echt een verschrikking. Tergend saai. Waarom geen setsysteem?

Die Engelsen zijn nog erger dan Noord-Ooster, iets wat altijd op een bepaalde manier is geweest ga je natuurlijk niet veranderen.
 

SanMark.

Well-known member
Puur commercie. Na elke vijf legs ruimte voor reclame. Beter te voorspellen dan set systeem.

Daar heeft het niets mee te maken, want zo goed als iedereen vind legs play minder aantrekkelijk dus er kijken simpelweg ook minder mensen( of haken ergens in het midden van de partij af) naar dus er kijken dan ook minder naar de reclame.
 
Bovenaan