Darten

Pascallovic

Well-known member
Ik maak me werkelijk een beetje zorgen over hem. Mentaal gezien dan.
Het gaat duidelijk niet goed nee en iedere week verliezen maakt het voor hem niet beter. Moet je dan wel dat jaar afmaken, om daarna in een gat te vallen? Beter dat ie nu aan zichzelf gaat werken en de boel in zijn hoofd op de rit krijgt.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij moet morgen eigenlijk stoppen, maar dat mag vast niet van de sponsors.
Zelfs al haalt ie na zeer hard werken en sprokkelen het WK, wat wil hij daar met zijn huidige vorm klaarspelen? Dan vlieg je er weer de eerste ronde uit tegen de Darius Labanauskas van deze wereld.
 

de waan

Well-known member
Ja, het zou niet voor het eerst zijn dat hij in zijn emotie dingen roept. Maar ik hoop voor hemzelf dat hij er niet op terug komt, want deze martelgang doet pijn aan de ogen.
 

SanMark.

Well-known member
Raymond had had a very tough 2 nights and in all his emotions he said he was gonne retire right away. I just spoke with him and we agreed it is better to take a couple of days to clear the mind and think about the future. I hope everyone understand. Kind Regards Jaco van Bodegom

...
 

de waan

Well-known member
Maasveld kent zijn pappenheimers.

Hij zal nog verplichtingen hebben tegenover sponsors en zo en ik vrees dat hij helemaal niet zomaar kan stoppen.
 

Susa

New member
Hij speelt op de Zwarte Cross nog een potje tegen van Gervwen.

Het Open Achterhoeks Kampioenschap....
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Vorige week had Van Barneveld juist een goede week, finale gehaald op de Pro Tour en gewonnen in Berlijn van Max Hopp.
Deze week ging het dan wel dramatisch maar hij heeft nog steeds voldoende kwaliteit om het uiteindelijke doel, het WK, te halen.
 
Bovenaan