Cricket

Joost

Well-known member
Madhevere is klaar, net op het moment dat ik de moed begon op te geven.

Als Burl ook snel uit gaat kan het nog.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wow!! Zimbabwe leek on fire met een 4 en een 6 achter elkaar, maar de bal erna wordt fantastisch uit de lucht geplukt door een Schotse veldspeler.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Burl uit is heel belangrijk want hij was flink aan het scoren. Nu zijn in principe de slechtste 2 batsmen bezig, als die risico's gaan nemen krijgt Schotland kansen op dat laatste wicket.

Bestaat niet meer

Well-known member
Op moment dat ik dat laatste typ valt het 10e wicket en krijgen we dus donderdag dus duel Nederland - Schotland voor plek op WK mogelijk (afhankelijk van run rate als NL wint)

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het had van mij nog wel even langer mogen duren, dat was voor Nederland beter geweest.

Nu aan het rekenen.

Bestaat niet meer

Well-known member
Run rate van 0.338 moet je goed maken op Schotland als je wint donderdag. Zimbabwe is in ieder geval helemaal kansloos, die liggen er sowieso uit. NL of Schotland gaat naar het WK

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Scoort Nederland vrijdag 300 runs dat mag Schotland er maximaal 267 halen.
Scoort Schotland er 250 in 50 overs dan mag Nederland dat evenaren in maximaal 44 overs.

Friesland

Well-known member
Ik had een bericht geplaatst dat ik reeds heb verwijderd. Ik bedacht dat het voldoende zou zijn om naar de marge te kijken, maar omdat het aantal verdedigende en aanvallende overs (de delers) niet gelijk zijn, kan dat natuurlijk helemaal niet.
Nederland scoorde 1201 punten in 194 overs en kreeg 1152 punten tegen in 184 overs en 5 ballen.
Schotland scoorde 902 punten in 193 overs en 5 ballen en kreeg 873 punten tegen in 200 overs.

Bovenaan