Cricket

Joost

Well-known member
Laat het cricket-rekenen op het forum maar over aan onze cricket-goeroe Joost.

Wordt spannend dus!
Haha niet overdrijven.

Belangrijk detail; Nederland-Schotland is donderdag, niet vrijdag.
Morgen eerst nog West Indies v Oman.

De 4 ploegen die in de eerste ronde werden uitgeschakeld speelden ook nog door voor plek 7 t/m 10.
Ierland won eenvoudig van de VS en Nepal eenvoudig van de VAE.
Vandaag won Ierland dan weer van Nepal met nog 4 ballen te gaan, leek spannender dan het echt was.
Donderdag voor de VS en de VAE de strijd om de laatste en voorlaatste plek.

erka

Well-known member
Door dat cricket van de laatste dagen op Youtube tovert het algoritme nu ineens vrouwencricket in mijn tijdlijn. We hebben regelmatig discussie over verschil mannen/vrouwensporten, maar vrouwencricket is op zich prima te pruimen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben bij het WK vrouwen cricket geweest in 2017, India v Pakistan in Derby. Dat was nogal een belevenis, stijf uitverkocht natuurlijk en een fantastische sfeer.

Joost

Well-known member
West Indies gaat toch niet helemaal puntloos de SuperSix eindigen.
Oman kwam tot 221 runs en na 38 overs staat West Indies op 213/3.

Veel meer dan een kleine genoegdoening zal het niet zijn, de tweevoudig wereldkampioen zal goed moeten gaan zoeken hoe ze weer aansluiting gaan vinden bij de andere Full Members.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, het is nog héél vroeg in de wedstrijd, natuurlijk. Maar je kunt slechter beginnen. Eerste over slechts één run en al direct een wicket. Laat het maar een voorbode zijn. :)

Jamel

Administrator
Forumleiding
40-1 na tien overs. De Schotten hebben hun ritme gevonden. Tijd dat er snel weer een wicket gaat vallen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En het derde wicket valt precies op een moment dat je gaat denken dat Nederland hem echt nodig gaat hebben.

Joost

Well-known member
Munsey mag ook vertrekken.
Ben je ook aan het kijken Jamel?

Bowler lijkt de bal te missen en die wordt daarna gevangen. Nederlandse team roept direct om het wicket maar de scheidsrechter wil van niets weten. Ze vechten het aan en de VAR in combinatie met ultra-edge bevestigd dat er een minimale aanraking is geweest.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Munsey mag ook vertrekken.
Ben je ook aan het kijken Jamel?

Bowler lijkt de bal te missen en die wordt daarna gevangen. Nederlandse team roept direct om het wicket maar de scheidsrechter wil van niets weten. Ze vechten het aan en de VAR in combinatie met ultra-edge bevestigd dat er een minimale aanraking is geweest.
Yes, ik heb een mooie stream gevonden. :)

Jamel

Administrator
Forumleiding
McMullen moet snel uit. Die staat me iets te makkelijk de runs binnen te slaan nu.

Bovenaan