Coronavirus 2

Fabian

Active member
Leuk hoor, zo'n dagje Varkenoord! Twee inmiddels positief getest. Bij eentje de partner van positief getest, dus die is vanochtend langs de teststraat gegaan. En ik ga zelf vanmiddag zelf naar de teststraat (zelftest was negatief).

Allemaal milde of geen klachten, gelukkig.
Kuch, proest, ugge!

Ben altijd een positieve jongen geweest.

Mijn vrouw, indien niet positief getest, mag wel gewoon werken. Ook werkzaam in de zorg.
Ze moet alleen over vijf dagen nogmaals testen wanneer ze nu negatief blijkt te zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Jep. Ik ook. Ik geloof best dat de ruime meerderheid die met corona overleed niet aan corona is overleden, maar 98,9% is echt bizar
Ik ken dat getal uit een Israëlisch onderzoek. Dat is het percentage bescherming na vaccinatie tegen overlijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Fregge

Well-known member
Voor de (eerste) positivo's onder ons:

Dan moet Baudet een keer of 20 corona hebben gehad
 

JMD

Well-known member
Z'n boek staat op nummer 1,zullen er genoeg zijn die hem geloven.
O zeker. Zie maar op hoeveel zetels de FVD nog staat in de peilingen. Ik meen iets van 2-3 zetels. Kiesdeler is in NL vaak rond de 70.000, dus dat zouden dan al rond de 200.000 stemmen zijn. Laat 10% daarvan dat boek kopen, dan heb je al 20.000 exemplaren, ja, dan sta je op nr1
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die andere drie liggen inmiddels allemaal met koorts of verhoging op hun nest en ik heb nergens last van. Ongeacht of ik nu wel of niet positief test, zou een scepticus kunnen concluderen dat die boosters echt fantastisch werken, maar niet heus. Drie boosters tegenover eentje niet en diegene zonder voelt zich het best. Of zou het komen omdat ik de enige roker van de groep ben?
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat het een beetje te kort door de bocht is om obv dat groepje te concluderen dat boosters geen (of wel) zin hebben.

Gelukkig ben jij geen scepticus :)
 

zwammy

Well-known member
Nee, was al wel bekend dat de booster geen nut had bij geen risicogroepen. Maar goed, er waren afspraken gemaakt met de grote jongens.
 

gevegt

Well-known member
Die andere drie liggen inmiddels allemaal met koorts of verhoging op hun nest en ik heb nergens last van. Ongeacht of ik nu wel of niet positief test, zou een scepticus kunnen concluderen dat die boosters echt fantastisch werken, maar niet huis. Drie boosters tegenover eentje niet en diegene zonder voelt zich het best. Of zou het komen omdat ik de enige roker van de groep ben?
Het is algemeen bekend dat een virus een broertje dood heeft aan rook.
 
Bovenaan