Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, volgens mij ben ik immuun voor corona, want mijn test is weer negatief. Dit is zeker niet de eerste keer dat mensen links en rechts van mij besmet raken en ik de dans ontspring.
 

Maasveld

Well-known member
Nou, volgens mij ben ik immuun voor corona, want mijn test is weer negatief. Dit is zeker niet de eerste keer dat mensen links en rechts van mij besmet raken en ik de dans ontspring.
Je bent duidelijk nog niet in aanraking gekomen met de joeksvariant.
 

De Wolf

Well-known member
Nou, volgens mij ben ik immuun voor corona, want mijn test is weer negatief. Dit is zeker niet de eerste keer dat mensen links en rechts van mij besmet raken en ik de dans ontspring.
Het wil bij mij ook niet lukken. Vorige week zelfs naast een later op de dag besmet persoon gezeten. Ook dat was geen succes.
 

JMD

Well-known member
Ziet er naar uit dat na 23 maart de laatste beperkingen rond corona weg zijn.
Jep. Alleen nog de basishygiëneregels (maar die golden eigenlijk voor corona ook al) en mondkapjes in vliegtuig.
Plus dat die vermaledijde corona-app nog steeds boven de markt hangt, maar dat is natuurlijk ook deels een Europees ding.
 

erka

Well-known member
"Vliegen is veilig", "mondkapjes helpen niet".

En waar blijven mondkapjes als laatste over? In het vliegtuig. Tot zover de kunde van opperkwakzalver Van Dissel.
 

JMD

Well-known member
Klopt, Europese regels.
Precies. Dat zal je ook op de internationale treinen hebben, al zou je daar nog kunnen zeggen dat zolang de trein nog op NL grondgebied rijdt je geen mondkapje op hoeft.
"Dames en heren, we gaan de grens over, dus allemaal mondkapjes op"
 

JMD

Well-known member

De overheid bepaalde dus wat desinformatie is en houdt mensen in de gaten die niet de overheidsmening verkondigen... Het plaatje bovenaan (uit 'das Leben der Anderen') geeft het feilloos weer... Maar laten we vooral nog meer apps enz verplicht moeten gebruiken en dan vertrouwen dat de overheid er geen misbruik van maakt...
 

De Wolf

Well-known member
Volgende week woensdag is ook de 1G verleden tijd en mag je zelf bepalen of je een luier omdoet in het ov.
Alleen in vliegtuigen en mogelijk wat zorginstellingen zal het mondkapje nog even blijven.
 
Bovenaan