Echt heel zorgwekkend zijn de cijfers nog niet. Zeker IC is al weken nagenoeg gelijk.Ziekenhuisbezetting loopt alweer aardig op de laatste paar dagen.
En de griep bestaat ook nog:
https://www.nu.nl/binnenland/618841...mt-fors-toe-griepepidemie-lijkt-in-zicht.html
Je bent duidelijk nog niet in aanraking gekomen met de joeksvariant.Nou, volgens mij ben ik immuun voor corona, want mijn test is weer negatief. Dit is zeker niet de eerste keer dat mensen links en rechts van mij besmet raken en ik de dans ontspring.
Het wil bij mij ook niet lukken. Vorige week zelfs naast een later op de dag besmet persoon gezeten. Ook dat was geen succes.Nou, volgens mij ben ik immuun voor corona, want mijn test is weer negatief. Dit is zeker niet de eerste keer dat mensen links en rechts van mij besmet raken en ik de dans ontspring.
Jep. Alleen nog de basishygiëneregels (maar die golden eigenlijk voor corona ook al) en mondkapjes in vliegtuig.Ziet er naar uit dat na 23 maart de laatste beperkingen rond corona weg zijn.
Daar zal Nederland in haar eentje vrij weinig over te zeggen hebben."Vliegen is veilig", "mondkapjes helpen niet".
En waar blijven mondkapjes als laatste over? In het vliegtuig. Tot zover de kunde van opperkwakzalver Van Dissel.
Precies. Dat zal je ook op de internationale treinen hebben, al zou je daar nog kunnen zeggen dat zolang de trein nog op NL grondgebied rijdt je geen mondkapje op hoeft.Klopt, Europese regels.
Mooi zo.
Goh verrassend...